eTap AXS ervaringen?
-
- Forum-lid HC
Je hebt voor sram race maar twee blokken.
Eentje met de bevestiging in het midden en voor de oudere remmen met de bevesting aan het einde.
Altijd gewoon de standaard blokken met stalen backplate nemen
@Daniel ben wel benieuwd als je nu de oude sram blokken vetvrij maakt en weer monteert wat dan je ervaring is.
Met dit weer remt alles beter dan de afgelopen lente natuurlijk. Vaak zit er op een gegeven moment zoveel troep in die blokken dat krijg je alleen met hitte schoon.
Eentje met de bevestiging in het midden en voor de oudere remmen met de bevesting aan het einde.
Altijd gewoon de standaard blokken met stalen backplate nemen
@Daniel ben wel benieuwd als je nu de oude sram blokken vetvrij maakt en weer monteert wat dan je ervaring is.
Met dit weer remt alles beter dan de afgelopen lente natuurlijk. Vaak zit er op een gegeven moment zoveel troep in die blokken dat krijg je alleen met hitte schoon.
Wat wil dat zeggen volgens jou als het nergens verkrijgbaar is?daniel1975 schreef: ↑21 jun 2023 16:31 Geloof alleen dat ze nergens te krijgen zijn momenteel (zegt ook wel iets denk ik ).
Dat iedereen het wil hebben en de productie de vraag niet aan kan?
Dat niemand ze (meer) wil verkopen?
Dat er kwaliteitsissues zijn?
Ik heb wel meer dingen die nergens te koop zijn (voor normale prijzen). Maar elke keer weer een ander verhaal.
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog onderhoudsbudget over voor de leasefiets. Nu moet er niet meteen iet sgebeuren dus ik was aan het denken om (voor de looks) gewoon eens (oversized) gekleurde derailleurwieltjes op de Atom 6 te zetten. Gouden wieltjes lijken me wel leuk.
IK vermoed dat er een andere kooi bij moet meteen? Of is dat alleen bij oversized wieltjes?
Ik vind online wel een en ander
Ik ga toch via de FM moeten bestellen.
Welke prijzen zijn gangbaar? Keramisch is niet nodig.
IK vermoed dat er een andere kooi bij moet meteen? Of is dat alleen bij oversized wieltjes?
Ik vind online wel een en ander
Ik ga toch via de FM moeten bestellen.
Welke prijzen zijn gangbaar? Keramisch is niet nodig.
-
- Forum-lid HC
Bij oversized moet je ook een andere kooi, bij wieltje met zelfde aantal tanden niet.
Oversized begint bij ongeveer 100 euro tot 1500 voor ceramic speed hollow titanium.
Wat is gangbaar Nova ride of split second voor 200 a 250??
Oversized begint bij ongeveer 100 euro tot 1500 voor ceramic speed hollow titanium.
Wat ga je ervan merken?Serbak heeft er 1 te koop op het forum voor shimano ziet er wel erg gaaf uit.wasbeer2006 schreef: ↑24 aug 2023 09:50 Bij oversized moet je ook een andere kooi, bij wieltje met zelfde aantal tanden niet.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik spreek je 14-10daniel1975 schreef: ↑24 aug 2023 10:49Je gaat een stuk makkelijker bergop ivm een lichtere bankrekening
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.