La Vuelta 2023
Beschamend, meer kan ik er niet over zeggen.
Deed me denken aan het avondcriterium van Aalst, daar 'koersen' ze ook in het duister. Gelukkig is de winnaar daar vooraf gekend.
Hopelijk is het de volgende dagen boeiender. Dit was een grote ronde onwaardig.
Deed me denken aan het avondcriterium van Aalst, daar 'koersen' ze ook in het duister. Gelukkig is de winnaar daar vooraf gekend.
Hopelijk is het de volgende dagen boeiender. Dit was een grote ronde onwaardig.
Wat een klucht...
De Plus bijvoorbeeld mag door die onzin al naar huis.
Dit krijg je dus als de financiële belangen belangrijker zijn dan de renners. Barcelona zal veel betaald hebben, dus moest het een idyllisch plaatje worden. Tjah... Op een minder stabiele tijdritfiets, in het donker, met een vizier vol druppels en spatten en overal lichten flashes van camera's,...
De Plus bijvoorbeeld mag door die onzin al naar huis.
Dit krijg je dus als de financiële belangen belangrijker zijn dan de renners. Barcelona zal veel betaald hebben, dus moest het een idyllisch plaatje worden. Tjah... Op een minder stabiele tijdritfiets, in het donker, met een vizier vol druppels en spatten en overal lichten flashes van camera's,...
- daniel1975
- Forum-lid HC
DePlus eruit met blessure?
Less is bore
Blijkbaar DNF.
Zou afgevoerd zijn met ambulance.
foto hln.be
Louis Vervaeke :
"We're monkeys in the zoo. We're just here for entertainment. We saw shit. We said before the start we would not take any risks. Generally, it's just too dark to do a bike race. There weren't even street lights. Sometimes we say amateur sport ..."
Zou afgevoerd zijn met ambulance.
foto hln.be
Louis Vervaeke :
"We're monkeys in the zoo. We're just here for entertainment. We saw shit. We said before the start we would not take any risks. Generally, it's just too dark to do a bike race. There weren't even street lights. Sometimes we say amateur sport ..."
- daniel1975
- Forum-lid HC
Money talks…
En zolang de ploegen het blijven accepteren gebeurt er niks.
Less is bore
+1daniel1975 schreef: ↑26 aug 2023 21:49 Money talks…
Goed verwoord door Vervaeke.
Zonde voor De Plus
Helaas. Dit was een grote farce.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://x.com/richardplugge/status/1695 ... EZNCa1dKzw
Zie op de socials dat RE heel veel kritiek krijgt op zijn interview. Dan wil ik nu toch wel een lans breken voor die jongen, wat mij betreft geen woord verkeerd. Geeft terecht aan dat het weer voor iedereen gelijk is en je pech kunt hebbem met meer/minder regen, maar focust volledig op het tijdstip en het donker zijn.
Zie op de socials dat RE heel veel kritiek krijgt op zijn interview. Dan wil ik nu toch wel een lans breken voor die jongen, wat mij betreft geen woord verkeerd. Geeft terecht aan dat het weer voor iedereen gelijk is en je pech kunt hebbem met meer/minder regen, maar focust volledig op het tijdstip en het donker zijn.
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 26 aug 2023 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore