Glimlach van de dag
In België zie je soms de gekste nummerplaten passeren. Soms vraag ik me af of die lensen wel goed beseffen hoe idioot het wel is. Maar goed, het brengt geld binnen bij de staatskas, dus is het ergens goed voor. En voor de politie zijn dergelijke nummerplaten héél gemakkelijk.
Mea culpa ... Ook ik had het mis wat het KUT-WIJF betreft. Ik was ervan overtuigd dat ze de echtgenote was van een gynaecoloog, maar dat is niet zo. Al heeft ze wel een link (beroepshalve) met de gynaecoloog. Ze werkt als thuisverpleegkundige en doet o.a. medische pedicures. De nummerplaat heeft ze van haar wagen laten halen, omdat haar familie en haar werkgever er moeite mee had.
- Enzzo
- Forum-lid HC
En dit toverde bij mij dan weer een glimlach op m’n snoet; twee gewaardeerde forumgenoten die beide hun foutjes toe durven geven.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
gisteren werd ik ingesloten door het onweer, midden in het mooie nergens in de buurt van Scheemda, Groningen.
aangebeld bij een huisje en, geen probleem, kom maar schuilen.
kreeg nog wat te drinken aangeboden en kon zo lang blijven als nodig. erg aardige mensen.
aangebeld bij een huisje en, geen probleem, kom maar schuilen.
kreeg nog wat te drinken aangeboden en kon zo lang blijven als nodig. erg aardige mensen.
In Drenthe eens gehad. Zomerse hagelbui en we gingen onder de rand van een grote schuur staan.
Komt er een kerel in een boeren overal en een gevaarlijk stuk gereedschap: "jullie gaan toch niet onder mijn schuur staan"
...
...
Paar tellen later zaten we in de keuken met een grote mok koffie en een soort van cake
Er stond ook stoofvlees op maar het werd droog dus weer op de fiets.
Komt er een kerel in een boeren overal en een gevaarlijk stuk gereedschap: "jullie gaan toch niet onder mijn schuur staan"
...
...
Paar tellen later zaten we in de keuken met een grote mok koffie en een soort van cake
Er stond ook stoofvlees op maar het werd droog dus weer op de fiets.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Haha
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sad but true
- Bijlagen
-
- IMG_0802.jpeg (61.95 KiB) 3236 keer bekeken
Less is bore