Volgens mij las ik ergens dat Eddy Merckx als fietsenmerk het ook moeilijk had. Weet niet meer waar.
Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn. Die dingen zie je nauwelijks nog in het straatbeeld.
-
- Forum-lid
Orbea gaat meer betalen zei de Babbelbelg.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Zoveel valt er niet te innoveren aan een fiets. Een groot deel van de internationale marketing van Ridley valt nu weg, maar daar is dus blijkbaar niet voor gekozen.
Het moet wel om heel veel geld gaan anders zeg je een lopende sponsordeal niet eenzijdig op.
Die aankoop van Merckx heb ik nooit begrepen. Dat is 80% interne concurrentie volgens mij.
Het moet wel om heel veel geld gaan anders zeg je een lopende sponsordeal niet eenzijdig op.
Die aankoop van Merckx heb ik nooit begrepen. Dat is 80% interne concurrentie volgens mij.
Campagnolo Ultra Dork
Blijkbaar toch genoeg voor Lotto om contractbreuk te plegen.
Ridley doet veel te weinig om hun fietsen zichtbaar te maken... ik zie bijna geen reviews online door influencers/in magazines buiten de Benelux.
En wie zegt er dat Ridley geen contractbreuk heeft gepleegd? Schijnbaar waren er op een zeker moment geen nieuwe tijdritfietsen voorhanden, en toen die er wel waren, waren er niet de juiste maten. Nu ken ik hun overeenkomst niet, maar het tijdig leveren van fietsen zal er zeker in hebben gestaan.
Als drukkingsmiddel gebruikt om het contract te verbreken denk ik.
Ik lag een artikel waarin stond dat ze van Ridley de fietsen mochten doorverkopen om zo geld te verdienen en gebonden waren aan Ridley gelinkte helmen etc. Dat liep nog tot 2025 of 2026.
Nu zouden ze op een Orbea kunnen fietsen, grootte orde 750.000-1.000.000euro per jaar sponsoring krijgen en zitten de andere spullen niet als verplicht erbij te nemen in het contract.
Denk dat ze er zelfs goed aan doen, zelfs wanneer ze een vergoeding voor contractbreuk moeten betalen.
Ik lag een artikel waarin stond dat ze van Ridley de fietsen mochten doorverkopen om zo geld te verdienen en gebonden waren aan Ridley gelinkte helmen etc. Dat liep nog tot 2025 of 2026.
Nu zouden ze op een Orbea kunnen fietsen, grootte orde 750.000-1.000.000euro per jaar sponsoring krijgen en zitten de andere spullen niet als verplicht erbij te nemen in het contract.
Denk dat ze er zelfs goed aan doen, zelfs wanneer ze een vergoeding voor contractbreuk moeten betalen.
Uiteindelijk zal de zaak wel geschikt worden met wat behulp van wat advocaten.
Ze hebben Puck gesponsord via Lotto. Is dat niet genoeg?
Ik geb geen zicht op wat influencers doen. Die wereld gaat gelukkig geheel aan mij voorbij.
Campagnolo Ultra Dork