Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van mij mag de grondwet worden aangepast dat zetels behoren aan de partij, tenzij hoofdelijk voldoende voorkeurstemmen. Al die afsplitsingen zijn onwenselijk en ook niet waar de kiezer voor heeft gekozen.
2e kamer mag best iets groter met als doel om meer tijd in dossiers te kunnen stoppen.
2e kamer mag best iets groter met als doel om meer tijd in dossiers te kunnen stoppen.
Less is bore
Blijkbaar gaat het daar mis, gezien het vertrouwen in de politiek ( die nog nooit zo laag is geweest ) de laatste tijd.
Praten met “het volk” word zelden gedaan, eerder met alle lobbyisten.
Fijn dat je tot inkeer bent gekomen,
Maar ( voordat je mij als dom wegzet ) je moet eens voor de gein Hugo de Jonge volgen op Strava.
Gem. 4 ritten per week , dat gaat de bakker bij ons in het dorp niet redden kan ik je vertellen..
Uiteraard gun ik Hugo z’n (sport) ontspanning maar ik heb niet echt het idee dat ze in Den Haag efficiënt met hun werk om gaan.
Als ik m’n bedrijfje zo zou leiden als is in den Haag was ik binnen het jaar failliet.
Onder dreiging van een ban inderdaad.
Verder reageer ik niet meer in dit topic, en zeker niet op jou. Ik vind dat het bewust droppen van feitelijke onjuistheden een stevige reactie verdient. Het forumbeheer denkt daar helaas anders over.
Fietsen vind ik juist een geweldige manier om mijn gedachten te ordenen en nieuwe ideeen te bedenken. Voor een minister lijkt me dat een goede zaak.
Met alle respect voor bakkers, maar een minister heeft met meer veranderingen te maken dan een bakker lijkt me zo, beide banen zijn niet te vergelijken.
Je kunt ook zoeken naar wantrouwen, dat lijkt me niet gezond.
Met alle respect voor bakkers, maar een minister heeft met meer veranderingen te maken dan een bakker lijkt me zo, beide banen zijn niet te vergelijken.
Je kunt ook zoeken naar wantrouwen, dat lijkt me niet gezond.
-
- Forum-lid HC
Het gaat niet om hoeveel uren je maakt, maar hoe effectief je bent. De een heeft 50 uur nodig om zijn doelen te halen en de ander 30.
En die van 30 heeft misschien iets meer vrije tijd nodig om hobby,s te doen om zo effectief te zijn.
Een casierre zal bepaalde (alle) uren op een bepaald tijdstip moeten maken. Een accountmanager bv veel minder
En die van 30 heeft misschien iets meer vrije tijd nodig om hobby,s te doen om zo effectief te zijn.
Een casierre zal bepaalde (alle) uren op een bepaald tijdstip moeten maken. Een accountmanager bv veel minder
-
- Forum-lid
"De hard werkende Nederlander." Ik zou wensen dat ie wat minder hard ging werken en wat meer z'n verstand zal gaan gebruiken. Wat dat betreft complimenten aan Hugo; 4 ritjes op de fiets per week. Dat zou iedereen moeten doen! Minstens.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat lijkt mij dan weer wel een goed idee.
Partijen die geen 10% van de bevolking weten mee te krijgen maar die hun paar zetels bij een regeringsvorming wel heel duur verkopen. En op die manier onevenredig veel wegen op het beleid.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nou . . . . dat betwijfel ik want die kassière neemt de kassa niet mee naar huis terwijl de accountmanager zijn laptop wel mee naar huis neemt.wasbeer2006 schreef: ↑30 aug 2023 13:32 Het gaat niet om hoeveel uren je maakt, maar hoe effectief je bent. De een heeft 50 uur nodig om zijn doelen te halen en de ander 30.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Er zijn banen daar is aanwezigheid van belang. Aan de kassa, bij de poort.
Ik zie echter toch veel mensen om mij heen die een aanwezigheidspremie in ontvangst nemen terwijl die banen prima op resultaat afgerekend kunnen worden.
Mensen afrekenen op aanwezigheid werkt niet erg inspirerend en toch houden de meeste zich er aan vast.
Wie dat wil heeft blijkbaar weinig vertrouwen in zijn eigen kwaliteiten.
Ik zie echter toch veel mensen om mij heen die een aanwezigheidspremie in ontvangst nemen terwijl die banen prima op resultaat afgerekend kunnen worden.
Mensen afrekenen op aanwezigheid werkt niet erg inspirerend en toch houden de meeste zich er aan vast.
Wie dat wil heeft blijkbaar weinig vertrouwen in zijn eigen kwaliteiten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Benieuwd of België dan minder moet betalen
Europese commissie wil 3 miljard extra van Nederland.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... roting-mfk
Europese commissie wil 3 miljard extra van Nederland.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... roting-mfk
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend