La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Vergeef hen die de essentie van wetenschap niet kunnen bevatten en haar zelfs belachelijk denken te moeten maken. De grondvesten van de natuurkunde staan diep in de modder dankzij, jawel, statistiek: minstens 5 sigma !
-
- Forum-lid HC
Als een statistiek met wetenschap te maken heeft is het geen wetenschap....... ff een doordenker dan toch!
Ik snap niet waar deze reactie vandaan komt.Klein_Verzet schreef: ↑30 aug 2023 13:26 Vergeef hen die de essentie van wetenschap niet kunnen bevatten en haar zelfs belachelijk denken te moeten maken. De grondvesten van de natuurkunde staan diep in de modder dankzij, jawel, statistiek: minstens 5 sigma !
Eén van de eigenschappen van wetenschap is dat ze een voorspellend vermogen hebben, dat zou pas leuk lezen zijn, en meteen ook de toetssteen. Analyses zijn natuurlijk ook wel een beetje leuk, maar toch.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is RE nu zo zenuwachtig voor wat er nog gaat komen dat hij mee gaat sprinten bij de tussensprint?
Less is bore
-
- Forum-lid
Of gewoon zo slim!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vond het wel grappig! En vooral na de finish toen hij aan Groves vroeg “je printte toch niet echt volle bak hè?!”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dat was echt humor. Ook de reactie van Groves.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
6 seconden zijn 6 seconden….daniel1975 schreef: ↑30 aug 2023 18:25 Is RE nu zo zenuwachtig voor wat er nog gaat komen dat hij mee gaat sprinten bij de tussensprint?
Ik had Ganna wel de etappe gegund,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben benieuwd naar morgen. Pittig slot wat ik helaas niet kan zien ivm werk
Less is bore
Voor sommige dingen moet je tijd maken (en/of hopen dat ze langzaam fietsen).daniel1975 schreef: ↑30 aug 2023 21:36 Ben benieuwd naar morgen. Pittig slot wat ik helaas niet kan zien ivm werk
Time is (almost) on my site