Prestatie meting Forerunner 965
Sinds de aankoop van mijn garmin Forerunner 965 heb ik bij de glances de prestatieoptie staan. Die heeft aan welke vo2max je zou hebben met daaronder de ftp waarde met kg.
Sinds kort is dit weg en ingesteld op richttijd op de 5km lopen. Helaas krijg ik dit totaal niet weg en heb ik eigenlijk niets aan de 5k loop schatting.
Na het internet af te zoeken kan ik ook nergens vinden hoe ik daar terug mijn ftp/kg terug krijg.
Iemand ervaring hoe ik dit ingesteld krijg??
Sinds kort is dit weg en ingesteld op richttijd op de 5km lopen. Helaas krijg ik dit totaal niet weg en heb ik eigenlijk niets aan de 5k loop schatting.
Na het internet af te zoeken kan ik ook nergens vinden hoe ik daar terug mijn ftp/kg terug krijg.
Iemand ervaring hoe ik dit ingesteld krijg??
Geen oplossing, maar heb hetzelfde al een tijdje bij m'n Garmin Fenix 6. Ook niet kunnen vinden waar het door komt. Dus het zou mooi zijn als iemand hier het weet!
Ik heb deze check ook gedaan. Stond op fietsen. Even uit en weer aan gezet. En nu geeft ie weer m’n FTP weer.
Maar als ik ‘m aanklik, krijg ik wel nog al die “verwachte” looptijden.
Maar als ik ‘m aanklik, krijg ik wel nog al die “verwachte” looptijden.
-
- Forum-lid
Misschien maakt het een verschil als de vermogens-sensor gekoppeld is aan de Garmin?
-
- Forum-lid HC
Maar als je het "aanklikt" kom je in een volgende scherm als je daar naar benenden swiped staat er wel fietsen.
Tenminste op mijn fenix7
Volgens mij heeft het te maken met de tijd tussen het fietsen en of je met een wattmeter rijd of niet.
Tenminste op mijn fenix7
Volgens mij heeft het te maken met de tijd tussen het fietsen en of je met een wattmeter rijd of niet.
We spreken toch over garmin connect app op gsm, profiell & privacy, wat ik doe zoals in bijlage he? Daar kan in alleen icoon aanklikken en verder niets. Sowieso rij ik altijd met de 4iii ultegra wattagemeter gekoppeld met mijn Edge1040.
Heb je toevallig gisteren gefietst mét een powermeter, en de afgelopen tijd zonder?
Nee, moet zeggen dat ik deze week uitzonderlijk niet heb gefietst… anders fiets ik idd altijd met powermeter. Zou inderdaad goed kunnen als je x aantal dagen niet fietst de connectie weg is.
Hou het in de gaten sowieso straks gaan fietsen met dit topweer
Hou het in de gaten sowieso straks gaan fietsen met dit topweer