Voorlopig staat Soler 3e met bijna 2 minuten voorsprong op Remco.JPAR schreef: ↑01 sep 2023 10:13UAE met Ayuso lijkt mij.Ernie C. schreef: ↑01 sep 2023 09:14Als QS in zijn eentje de druk op Kuss moest gaan zetten met Roglic en Vingegaard in het wiel, dan was het al een gelopen zaak.
Nu zitten Moviestar, en Ineos in hetzelfde schuitje als QS. UAE met Soler nog niet.
Jumbo heeft (waarschijnlijk*) heel slim FDJ nog even binnenboord gehouden.
*Het zou toch mooi zijn als die jonge snaak hem pakt, met steun van Jumbo omdat ze ervan overtuigd zijn dat hij erdoor zakt.
La Vuelta 2023
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Opmerkelijk ook: noch roglic noch remco hebben de laatste 2300m ook maar 1 seconde goedgemaakt op Kuss! Nochtans in volle finale. Daarjuist de finale nog eens bekeken en dat Roglic of vinnie wat uitgebold zouden hebben vergeet het maar. Zo dom zijn ze nu ook weer niet
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Komt nog eens bij dat Kuss – kennelijk niet geïnteresseerd in het algemeen klassement? – wel uitbollend naar de finish reed, handjeklappend met diverse toeschouwers.fiedoo schreef: ↑01 sep 2023 14:42 Opmerkelijk ook: noch roglic noch remco hebben de laatste 2300m ook maar 1 seconde goedgemaakt op Kuss! Nochtans in volle finale. Daarjuist de finale nog eens bekeken en dat Roglic of vinnie wat uitgebold zouden hebben vergeet het maar. Zo dom zijn ze nu ook weer niet
-
- Forum-lid
Oké, hier een voorzetje. Uitgaande van de data op Strava van Arensman (met Powermeter) die tot aan de demarrage van Roglic in de groep van de favorieten zat, zien we dat hij over de laatste 4,1km 15:31 deed met een gemiddeld vermogen van 389w. Als we aannemen dat Arensman 68kg weegt, kunnen we via de volgende schatting een indruk krijgen wat Roglic, die er 2:04 minder over deed, ongeveer nodig had in w/kg gedurende die laatste 13:27.
(15:31 : 13:27) X 389 : 68 = 6,5w/kg
https://www.strava.com/activities/97564 ... 6701/17632
Wat een geweldig in beeld gebrachte finish
Ik hoop dat het goed gaat met Arensman.
Ik hoop dat het goed gaat met Arensman.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Twee mooie reclameborden gezien in de sprint.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoe-krijg-je-het-voorelkaar?!!!
Die regie moet echt op de vingers getikt worden hoor!!
Trouwens wel een fantastische baard die Soupe. En naam ook.
Arensman afgevoerd in de ambulance, ziet er niet goed uit
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Op de vingers getikt? Ontslagen zou ik zeggen! (En dan wel de hele tijd beelden van Arensman brengen….. )