La Vuelta 2023
Vinge had het gewoon moeilijk om te volgen, dus een demarrage dacht het niet. Ook Roglic leek echt geen overschot te hebben, maar kon het wel mooi afmaken.
Ik had het na donderdag niet verwacht van Remco, maar hij heeft mij positief verrast. Ook slim om niet meteen achter Kuss aan te gaan. Misschien is de Vuelta toch nog niet voorbij voor Remco.
Ik had het na donderdag niet verwacht van Remco, maar hij heeft mij positief verrast. Ook slim om niet meteen achter Kuss aan te gaan. Misschien is de Vuelta toch nog niet voorbij voor Remco.
jumbo dus wat gevangen in zijn eigen taktiek of overwicht? Maar ik had de indruk dat Remco toch heel goed was vandaag. Misschien dat later in de vuelta Landa toch nog een handje gaat toesteken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
De sterkte van QS zou tijdens de rit van de tourmalet wel eens doorslaggevend kunnen zijn. Op die steile hellingen is het meestal de sterkte van de renner die de doorslag geeft. Op de tourmalet die ze doen vanuit luz st sauveur, de minst steile kant dus, kan taktiek belangrijk zijn. Als ik mij goed herinner is er ook nog een heel stuk vlak of licht bergaf tussen de voorlaatste col en de tourmalet?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
fout dus, ze gaan via de col des spandelles en het is dus licht bergop naar luz st sauveur, ik deed het anders om indertijd.fiedoo schreef: ↑02 sep 2023 18:31 De sterkte van QS zou tijdens de rit van de tourmalet wel eens doorslaggevend kunnen zijn. Op die steile hellingen is het meestal de sterkte van de renner die de doorslag geeft. Op de tourmalet die ze doen vanuit luz st sauveur, de minst steile kant dus, kan taktiek belangrijk zijn. Als ik mij goed herinner is er ook nog een heel stuk vlak of licht bergaf tussen de voorlaatste col en de tourmalet?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De sterkte van QS? Gebrek aan sterkte qua ploeg bedoel je?
Less is bore
Achter "de sterkte" had ik beter een vraagteken gezet ja. Maar welke ploeg komt ook maar in de buurt van de sterkte van jumbo?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Haha ja precies dat! Ik was echt onder de indruk van Evenepoel vandaag. Maar denk dan ook meteen: spaar je krachten jong!! Er komt nog zoveel klimwerk aan!!
Jumbo is wel heel dominant aanwezig hè!? Wordt lastig om die gasten in de laatste week nog een putch te bakken ….
Jumbo is wel heel dominant aanwezig hè!? Wordt lastig om die gasten in de laatste week nog een putch te bakken ….
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dusss..Remco was nog niet rijp voor de tour te rijden, ik denk dat hij hier al veel heeft geleerd, o.a. op tijd remmen , goed luisteren en er het kopje bijhouden