Daar zijn toen bladzijden vol over geschreven met heel wat cijfers, data en vergelijkingen. Het is dus jouw onderbuikgevoel dat spreekt.ColumsbusMJ schreef: ↑03 sep 2023 13:58 Vermoeiend, lekker met die vinger wijzen zonder enige vorm van bewijs. Laat dat onderbuikgevoel maar spreken.
La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Als je een linkje hebt naar één van die vele artikelen, dan graag. Al die toppers zetten toch enigszins onmenselijke prestaties neer t.o.v. het gewone volk maar ook naar andere lieden binnen het peloton. Ik verdenk er geen één van dopinggebruik. Volgens mij hebben we hier eerder al een discussie over gehad, voor mij is iemand schuldig als dit met bewijs wordt aangetoond. Daar zit geen onderbuikgevoel bij. Als hij valsgespeeld zou hebben waarom rijdt hij dan nu in de Vuelta?
Laatst gewijzigd door ColumsbusMJ op 03 sep 2023 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Slotklim lijkt me eerder iets voor de renners van Jumbo dan Evenepoel wegens het onregelmatige karakter. Toch weer een spannende ronde.
Ik voorspel dat Remco vandaag in die ontsnapping van zonet meer dan zijn deel gedaan heeft, one-upping iedereen met zijn kopbeurten - en straks in de slotklim de prijs ervoor betaalt, en de tempoversnellingen van JV niet meer kan beantwoorden omdat hij al zijn lucifers al heeft opgebrand. Waarschijnlijk heeft hij in zijn opinie dan weer een slechte dag gehad.
Maar ik kan mis zijn
Maar ik kan mis zijn
Het is allemaal hier op het forum breed besproken. We gaan dat niet opnieuw doen. Het is maar of je het wil geweten hebben of niet.ColumsbusMJ schreef: ↑03 sep 2023 14:06 Als je een linkje hebt naar één van die vele artikelen, dan graag. Al die toppers zetten toch enigszins onmenselijke prestaties neer t.o.v. het gewone volk maar ook naar andere lieden binnen het peloton. Ik verdenk er geen één van dopinggebruik. Volgens mij hebben we hier eerder al een discussie over gehad, voor mij is iemand schuldig als dit met bewijs wordt aangetoond. Daar zit geen onderbuikgevoel bij. Als hij valsgespeeld zou hebben waarom rijdt hij dan nu in de Vuelta?
Wie spreekt er overigens over schuldig of doping. Je hebt blijkbaar bij de vorige discussie net als nu niet goed opgelet. Er zijn dingen die vragen oproepen. Daar zijn toen een aantal antwoorden op gekomen die in bepaalde mate verklarend en plausibel waren en in bepaalde mate niet. Ik neem dat mee.
Wie zegt dat hij valsgespeeld heeft?
Echter, een verband suggereren tussen valsspelen en niet mogen meedoen lijkt me niet zo'n heel slimme gedachte. Misschien heb je het wielrennen de laatste decennia niet zo gevolgd. Dat kan ook natuurlijk.
Waar is die uitzending dan al bezig misschien.raven14 schreef: ↑03 sep 2023 14:15 Ik voorspel dat Remco vandaag in die ontsnapping van zonet meer dan zijn deel gedaan heeft, one-upping iedereen met zijn kopbeurten - en straks in de slotklim de prijs ervoor betaalt, en de tempoversnellingen van JV niet meer kan beantwoorden omdat hij al zijn lucifers al heeft opgebrand. Waarschijnlijk heeft hij in zijn opinie dan weer een slechte dag gehad.
Maar ik kan mis zijn
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is nogal een aanname! Zelfs inclusief het interview achteraf.raven14 schreef: ↑03 sep 2023 14:15 Ik voorspel dat Remco vandaag in die ontsnapping van zonet meer dan zijn deel gedaan heeft, one-upping iedereen met zijn kopbeurten - en straks in de slotklim de prijs ervoor betaalt, en de tempoversnellingen van JV niet meer kan beantwoorden omdat hij al zijn lucifers al heeft opgebrand. Waarschijnlijk heeft hij in zijn opinie dan weer een slechte dag gehad.
Maar ik kan mis zijn
Meedraaien in een waaier is geen keuze maar een verplichting. Doe je het niet dan waai je er af.
En zo superveel energie kost het nu ook weer niet, je hebt meer tijd om te recupereren dan je feitelijk op kop rijdt.
Een waaier achtervolgen dat kost pas energie!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Mwoah, dit zou wel eens de ultime truuk van TJV kunnen zijn. Remco mag/moet nu eerst dik twee min. op Kuss goedmaken.
Lijkt me dat hij dit nog niet zomaar voor elkaar heeft. Wellicht dat Kuss vandaag nog wat tijd kan pakken. Roglic en Vingegaard kunnen zich beperken tot het volgen van Evenepoel.
Als Remco zich dan helemaal uitelkaar heeft gereden om Kuss bij te halen, kunnen Roglic en/of Vingegaard het afmaken.
Heb het boek "Het plan" gelezen. Bizar hoe over werkelijk elk detail nagedacht wordt bij TJV om succesvol te zijn.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik las op Hln ook dat remco mee in de waaierontsnapping reed met de idee erbij
dat je wel moet om in de waaier te blijven? Wat vingegaards tijdrit in de tour betreft, wat als hij dit herhaalt of als in tegendeel remco zo een prestatie neerzet? Er zullen altijd vragen blijven.
dat je wel moet om in de waaier te blijven? Wat vingegaards tijdrit in de tour betreft, wat als hij dit herhaalt of als in tegendeel remco zo een prestatie neerzet? Er zullen altijd vragen blijven.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 03 sep 2023 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Het is mij helder. Jij hebt nochtans de behoefte om aan te halen dat de tijdrit van JV vraagtekens oproept bij jou. Ik heb die vraagtekens niet, noch de behoefte. Wat in het verleden is gebeurd, is mij bekend. Zoals eerder al gesteld hoeft de huidige generatie wat mij betreft hiervoor niet te “boeten”.lugosi schreef: ↑03 sep 2023 14:16Het is allemaal hier op het forum breed besproken. We gaan dat niet opnieuw doen. Het is maar of je het wil geweten hebben of niet.ColumsbusMJ schreef: ↑03 sep 2023 14:06 Als je een linkje hebt naar één van die vele artikelen, dan graag. Al die toppers zetten toch enigszins onmenselijke prestaties neer t.o.v. het gewone volk maar ook naar andere lieden binnen het peloton. Ik verdenk er geen één van dopinggebruik. Volgens mij hebben we hier eerder al een discussie over gehad, voor mij is iemand schuldig als dit met bewijs wordt aangetoond. Daar zit geen onderbuikgevoel bij. Als hij valsgespeeld zou hebben waarom rijdt hij dan nu in de Vuelta?
Wie spreekt er overigens over schuldig of doping. Je hebt blijkbaar bij de vorige discussie net als nu niet goed opgelet. Er zijn dingen die vragen oproepen. Daar zijn toen een aantal antwoorden op gekomen die in bepaalde mate verklarend en plausibel waren en in bepaalde mate niet. Ik neem dat mee.
Wie zegt dat hij valsgespeeld heeft?
Echter, een verband suggereren tussen valsspelen en niet mogen meedoen lijkt me niet zo'n heel slimme gedachte. Misschien heb je het wielrennen de laatste decennia niet zo gevolgd. Dat kan ook natuurlijk.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dan begrijp je toch niet heel veel van waaierrijden. Er is gewoon geen keuze en ja je kunt lang of kort je kopbeurt doen maar meestal bepaald de dynamiek in de waaiergroep hoe dat verloopt.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind