Sensa
-
- Forum-lid
Allebei mooie fietsen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Vind beide wel mooi.
De witte variant van de Supremo is (vooralsnog) alleen als first edition uitvoering te krijgen en (voor Sensa begrippen) vrij prijzig (logisch gezien de afmontage). Jammer want vind het persoonlijk de mooiste beschikbare kleur.
De witte variant van de Supremo is (vooralsnog) alleen als first edition uitvoering te krijgen en (voor Sensa begrippen) vrij prijzig (logisch gezien de afmontage). Jammer want vind het persoonlijk de mooiste beschikbare kleur.
Minus 15% dan ziet het er vriendelijker geprijsd uit .
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid HC
Dit is echt wel een heel erg mooie kleur en fiets.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wim De Vos fietsen uit Oosterhout is er inderdaad mee gestopt.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 03 sep 2023 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
http://www.fietstech.nl/
1 mans zaak bij mij 3km vandaan en werk heel punctueel.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ooh dan ben ik eerder! Dat is slechts 1km van mij vandaan haha! Echt een goede vent… Maar geeft hij zoveel korting?
-15% is die witte Supremo voor mij nog steeds boven budget . Maar voor de afmontage geen verkeerde prijs denk.
Ik vind persoonlijk die twee kleuren fietsen minder mooi. Was meer gecharmeerd van het cherry red en candy Apple red van paar jaar geleden of het Quick Silver Ltd van m'n eigen Guilia Evo.
Ik vind persoonlijk die twee kleuren fietsen minder mooi. Was meer gecharmeerd van het cherry red en candy Apple red van paar jaar geleden of het Quick Silver Ltd van m'n eigen Guilia Evo.
Bij mij wel,ik kwam binnen en zei:Kan je een mooi prijsje maken voor een nieuwe Sensa aangegeven wat ik wilde,rekenmachine erbij mooie prijs belletje naar Sensa ivm levertijd en 4 weken later stond de fiets klaar.Zie paar pagina’s terug.Ik bel nooit ga er heen en als de prijs goed is koop ik direkt ga er niet nog verder over nadenken.Crimby schreef: ↑03 sep 2023 21:01Ooh dan ben ik eerder! Dat is slechts 1km van mij vandaan haha! Echt een goede vent… Maar geeft hij zoveel korting?nijkie schreef: ↑03 sep 2023 20:38http://www.fietstech.nl/
1 mans zaak bij mij 3km vandaan en werk heel punctueel.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.