La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Kuss behoudt het rood wel lijkt mij.
-
- Forum-lid
Vingegaard is nu wel een beetje uit zicht, maar alleen op Kuss concentreren lijkt mij niet verstandig. Roglic is voor mij de favoriet voor de eindwinst en met hem zou Evenepoel naar mijn mening net zo zeer rekening moeten houden.
- thestudent
- Forum-lid HC
Uiteraard hoeft jumbo zich niet alleen op Kuss te concentreren, maar ik zou nu toch meer op Roglic zetten dan op Vingegaard.
Nu is de situatie ideaal, want een meer dan een minuut terugpakken op kuss is ook niet per se eenvoudig voor de concurrrentie. Zeker niet met een mogelijk counterende roglic op je wiel. Of met een vingegaard die zich in een kopgroep posteert.
Nu is de situatie ideaal, want een meer dan een minuut terugpakken op kuss is ook niet per se eenvoudig voor de concurrrentie. Zeker niet met een mogelijk counterende roglic op je wiel. Of met een vingegaard die zich in een kopgroep posteert.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
3 man jumbo en 3 man UAE nog kort in 't klassement. Met een sterke Soler.
Jonas staat wel een goede minuut achter. Dus zal misschien 't makkelijkste als eerste de aanval kunnen kiezen uit kamp jumbo. Maar een minuut is niet veel.
En jumbo kan echt niet alleen focussen op Evenepoel. Die moeten toch ook beducht zijn op een coupe uit het UAE kamp.
Jonas staat wel een goede minuut achter. Dus zal misschien 't makkelijkste als eerste de aanval kunnen kiezen uit kamp jumbo. Maar een minuut is niet veel.
En jumbo kan echt niet alleen focussen op Evenepoel. Die moeten toch ook beducht zijn op een coupe uit het UAE kamp.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Eens zou n prachtig verhaal zijn. Wel benieuwd of hij elke dag kan pieken of dat hij toch n keer n slechte dag heeft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Roglic moet eerst dat gat nog maar eens dicht rijden.
Zou echt wel eens in de laatste week definitief in de plooi kunnen vallen.
Ik weet momenteel écht niet waar ik mijn geld op moet zetten, geloof ook wel langzaam in een stunt van RE. Al blijft die 3e week een onbekend iets.
Zou echt wel eens in de laatste week definitief in de plooi kunnen vallen.
Ik weet momenteel écht niet waar ik mijn geld op moet zetten, geloof ook wel langzaam in een stunt van RE. Al blijft die 3e week een onbekend iets.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Moeilijk want we hebben inderdaad nog geen echte referentie voor het presteren van Evenepoel in een laatste zware week. Ja de Vuelta van vorig jaar misschien maar dan mis je wel weer de referentie naar Roglic en Vingegaart.
Laten we het er op houden dat het spannend kan worden
Laten we het er op houden dat het spannend kan worden
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Aardbei of dame blanche?MarkVeenstra schreef: ↑05 sep 2023 18:24 En jumbo kan echt niet alleen focussen op Evenepoel. Die moeten toch ook beducht zijn op een coupe uit het UAE kamp.