“Normaal” eten voor onderweg
Ah, ik had duidelijker moeten zijn. Tijdens een (amateur, geen knikkers in spel) wedstrijd pak ik geen ontbijtkoek omdat dat onhandig eet met hartslag 175. Dan is een gel of jellie gewoon in 1 slok weg, veel veiliger. Jellies zijn kleinder dan de meeste gels, verpakking makkelijker open want geen kans op lek. En veel goedkoper dan gels. Vandaar mijn voorkeur.
Open een nieuw topic!

Mijn aanpak bij lánge dagen achtereenvolgend op de fiets. 8x130km fietsvakantie naar het hoofdkantoor van Novo Nordisk in Kopenhagen.
In overleg met de internist en de dvk spoot ik 75% langwerkend en kortwerkend zat ik op 50%. Met dezelfde koolhydraatinname. Soms 150%. Maar ja, dit werkt bij mij. Zegt verder niets over jou, JPAR.
Bij mij gaat er vaak zo'n haverreep, banaan, 2 boterhammen met pindakaas en een rolletje dextro mee.
En ik denk dat je bij Tean Novo prestatiegerichte adviezen krijgt. Als je al de juiste persoon te pakken krijgt...
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Als je het leuk/goed vindt wil ik daar weleens met je verder over praten via pm.jwkeij schreef: ↑05 sep 2023 12:42Open een nieuw topic!![]()
Mijn aanpak bij lánge dagen achtereenvolgend op de fiets. 8x130km fietsvakantie naar het hoofdkantoor van Novo Nordisk in Kopenhagen.
In overleg met de internist en de dvk spoot ik 75% langwerkend en kortwerkend zat ik op 50%. Met dezelfde koolhydraatinname. Soms 150%. Maar ja, dit werkt bij mij. Zegt verder niets over jou, JPAR.
Bij mij gaat er vaak zo'n haverreep, banaan, 2 boterhammen met pindakaas en een rolletje dextro mee.
En ik denk dat je bij Tean Novo prestatiegerichte adviezen krijgt. Als je al de juiste persoon te pakken krijgt...
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/