Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi kleur, jammer dat ze dit niet op de Addicts hebben.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb ik weer;
Vandaag Scott Addict RC gepast en klein stukje gefietst.
M is echt heel diep maar juist lengte, L is juiste stack maar veel te lang. Dan moet ik naar een (te?) kort pennetje toe.
Reach is maar 7mm verschil, bovenbuis 15mm. Fiets voelt te groot. En M worden teveel spacers.
Een Addict M kan wel, maar alleen te krijgen is saaie kleuren.
Vandaag Scott Addict RC gepast en klein stukje gefietst.
M is echt heel diep maar juist lengte, L is juiste stack maar veel te lang. Dan moet ik naar een (te?) kort pennetje toe.
Reach is maar 7mm verschil, bovenbuis 15mm. Fiets voelt te groot. En M worden teveel spacers.
Een Addict M kan wel, maar alleen te krijgen is saaie kleuren.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Neuh, er is meer keuze dan dat.
Ik weet wat mij sowiso ook past, maar moet nog even die keuze bevestigen voor mijzelf
Wel jammer, want in de Addict Rc kwam emo&ratio mooi samen.
Ik weet wat mij sowiso ook past, maar moet nog even die keuze bevestigen voor mijzelf
Wel jammer, want in de Addict Rc kwam emo&ratio mooi samen.
Less is bore
Jammer dat de RC niet past. Als ik reken dan zou de L met een stuurpen die een centimeter korter is dan de M qua stack/reach praktisch gelijk zijn. Alleen is de L qua fiets natuurlijk wel groter
En de Addict 20 in zwart en groen/blauw vind ik qua kleur wel gaaf. De rest is idd wat saai..
En de Addict 20 in zwart en groen/blauw vind ik qua kleur wel gaaf. De rest is idd wat saai..
- daniel1975
- Forum-lid HC
De fiets voelt gewoon heel groot. Bovenbuis is ook volle cm langer dan alles wat ik ooit heb gereden.
Less is bore