La Vuelta 2023
Als ze zo gaan blijven rijden, dan zijn het straks allemaal lijken.
Evenepoel is licht uit, gezien daar 4 ploegmaats zitten waar hij normaal beter dan zou moeten presteren gok ik ook op ziek/heel slechte dag.
Dit is toch niet het normale niveau van Evenepoel?
Evenepoel is licht uit, gezien daar 4 ploegmaats zitten waar hij normaal beter dan zou moeten presteren gok ik ook op ziek/heel slechte dag.
Dit is toch niet het normale niveau van Evenepoel?
Sterke knechten bij Jumbo....ColumsbusMJ schreef: ↑08 sep 2023 15:45 Vingegaard lijkt wel sterk. Vind het wel interessant op dit moment.
-
- Forum-lid
Gesink en Kelderman zijn er ook nog.lugosi schreef: ↑08 sep 2023 15:51Sterke knechten bij Jumbo....ColumsbusMJ schreef: ↑08 sep 2023 15:45 Vingegaard lijkt wel sterk. Vind het wel interessant op dit moment.
Geen mens in het peleton of wielerwered twijfelt aan z'n kunnen. Maar jij weet beter dus...Thierry le Brun schreef: ↑08 sep 2023 15:31want de afgelopen weken heeft hij al fameus uitgepakt met verwoestende aanvallen? net als in de eerste week van de Giro?
de Belgische pers (Sporza/HLN) maakt het elke dag vele malen spannender dan het is want ook REV heeft voornamelijk gevolgd met af een toe een sprintje bovenop een berg. TJV heeft zo af en toe als ploeg tenminste nog eens de gaskraan vol opendraaid.
Ja, de voorbije weken i shij wereldkampioen tijdrijden geworden remember
Doe eens normaal. Je moet geen fan zijn, maar dit antwoord is lachwekkend.
Soit, ik hoop dat Kuss kan/mag winnen.
O ja, enkel Soorza? Al de prutsers op Eurosport (UK) al even gehoord? Die vinden Evenpoel ook een slappe vod. Not.
Ik vraag me af of we een 1-2-3 van Jumbo Visma kunnen krijgen op het podium?
En in welke volgorde?
En zal JV de rangen gesloten kunnen houden of krijgen we intern toch een machtsstrijd?
En in welke volgorde?
En zal JV de rangen gesloten kunnen houden of krijgen we intern toch een machtsstrijd?
-
- Forum-lid
ik twijfel echt niet aan zijn kunnen alleen de 'straffe' stoten zoals hij uithaalde in eendagsklassiekers en kleinere rondes heb ik de afgelopen Giro en deze Vuelta nog niet van hem gezien. normaal kijk ik thuis Eurosport maar hier op werk enkel beeld zonder geluid en dus ook regelmatig Sporza website raadplegen lees ik alleen maar Remco dit, Remco dat, Remco zus, Remco zo.hayes schreef: ↑08 sep 2023 16:32Geen mens in het peleton of wielerwered twijfelt aan z'n kunnen. Maar jij weet beter dus...Thierry le Brun schreef: ↑08 sep 2023 15:31want de afgelopen weken heeft hij al fameus uitgepakt met verwoestende aanvallen? net als in de eerste week van de Giro?
de Belgische pers (Sporza/HLN) maakt het elke dag vele malen spannender dan het is want ook REV heeft voornamelijk gevolgd met af een toe een sprintje bovenop een berg. TJV heeft zo af en toe als ploeg tenminste nog eens de gaskraan vol opendraaid.
O ja, enkel Soorza? Al de prutsers op Eurosport (UK) al even gehoord? Die vinden Evenpoel ook een slappe vod. Not.
Bwa dat is toch gewoon chauvinistisch sentiment. Dat is in andere landen ook zo. Het is nu al bij Jumbo zo in de Nederlands media en dat is dan nog met buitenlands renners, wacht tot er een Nederlander kans maakt de Tour te winnen.Thierry le Brun schreef: ↑08 sep 2023 16:41
ik twijfel echt niet aan zijn kunnen alleen de 'straffe' stoten zoals hij uithaalde in eendagsklassiekers en kleinere rondes heb ik de afgelopen Giro en deze Vuelta nog niet van hem gezien. normaal kijk ik thuis Eurosport maar hier op werk enkel beeld zonder geluid en dus ook regelmatig Sporza website raadplegen lees ik alleen maar Remco dit, Remco dat, Remco zus, Remco zo.
In de Giro had hij corona. Met corona heeft hij de tijdrit nog gewonnen.Thierry le Brun schreef: ↑08 sep 2023 16:41ik twijfel echt niet aan zijn kunnen alleen de 'straffe' stoten zoals hij uithaalde in eendagsklassiekers en kleinere rondes heb ik de afgelopen Giro en deze Vuelta nog niet van hem gezien. normaal kijk ik thuis Eurosport maar hier op werk enkel beeld zonder geluid en dus ook regelmatig Sporza website raadplegen lees ik alleen maar Remco dit, Remco dat, Remco zus, Remco zo.hayes schreef: ↑08 sep 2023 16:32Geen mens in het peleton of wielerwered twijfelt aan z'n kunnen. Maar jij weet beter dus...Thierry le Brun schreef: ↑08 sep 2023 15:31
want de afgelopen weken heeft hij al fameus uitgepakt met verwoestende aanvallen? net als in de eerste week van de Giro?
Ik denk dat de kans dat hij nu ook weer ziek is heel groot is. Kan zelfs een simpele aanval van 'buikgriep' zijn. Dan ben je helemaal leeg. Maar dat is speculatie.
Een Evenpoel zelfs in slechte doen verliest geen 8 minuten en meer. Daar twijfelt gewoon niemand over.