La Vuelta 2023
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nog 2 van dit soort dagen, en remco doet weer mee om 't podium
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Doet toch bijna denken aan de tijden van pantani en landis... Ene dag er helemaal doorheen zakken. De volgende dag weer helemaal top.
Hij rijdt bardet gewoon kapot, door tempo te rijden. Dus ja, gisteren zal voor een stuk mentaal zijn geweest dan toch.
Hij rijdt bardet gewoon kapot, door tempo te rijden. Dus ja, gisteren zal voor een stuk mentaal zijn geweest dan toch.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
MarkVeenstra schreef: ↑09 sep 2023 17:33 Doet toch bijna denken aan de tijden van pantani en landis... Ene dag er helemaal doorheen zakken. De volgende dag weer helemaal top.
Misschien een goed glas bier op gisteren.
Landis kreeg een zak bloed waar nog een grote restant testosteron in zat. Hoe zouden ze Remco hebben opgeknapt?
Deze post insinueert naar doping, maar daar doel ik niet echt op. Dat verhaal van Landis is waar. Ik vraag me gewoon oprecht af waar Evenepoel nu wel de benen vandaan haalt
Deze post insinueert naar doping, maar daar doel ik niet echt op. Dat verhaal van Landis is waar. Ik vraag me gewoon oprecht af waar Evenepoel nu wel de benen vandaan haalt
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Grappig die insinuaties maar dat er straks een ploeg met 3 op het eindpodium staat en ook de andere rondes van dit seizoen met overmacht heeft gewonnen en waarvan de knechten beter lijken dan vele kopmannen van andere ploegen wordt niet gezien. Chauvinistische tunnelvisie zeker?
Gisteren werd op de Aubisque bijna de toptijd van Rasmussen van de tabellen gereden en toen moest de Tourmalet nog komen...
Gisteren werd op de Aubisque bijna de toptijd van Rasmussen van de tabellen gereden en toen moest de Tourmalet nog komen...
-
- Forum-lid
Cadeautje van JV.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- thestudent
- Forum-lid HC
Jumbo-visma vindt het allemaal prima. Kuss kwam relatief fris boven en stond al snel wat te grappen met zijn verzorger. Er komen nog veel dagen aan. Maar ik denk niet dat Jumbo of andere teams Remco de kans gaan geven volledig terug te keren in het klassement.
Remco reedt erg sterk, of het nu helemaal nodig was om zo veel op kop te rijden. Tja, misschien niet. Ooit loopt hij zo wel op een counter van een andere intrinsiek minder sterke renner. Vandaag werd bardet echter gewoon uitgewrongen en maakt het het spektakel extra groot.
Remco reedt erg sterk, of het nu helemaal nodig was om zo veel op kop te rijden. Tja, misschien niet. Ooit loopt hij zo wel op een counter van een andere intrinsiek minder sterke renner. Vandaag werd bardet echter gewoon uitgewrongen en maakt het het spektakel extra groot.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!