La Vuelta 2023
En de wanprestatie van remco gisteren heeft niks met mentaal te maken, gewoon de benen niet en het dan wat laten lopen ja, 15 pf 25 minuten wat maakte het nog uit. Wie de "nour sans" niet kent is een gelukzak of heeft nooit veel gefietst. Matthieu heeft het al een paar keer voorgehad, en er zijn nog talloze voorbeelden. Ocana - merckx bvb in de tour van 71,
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Dus moet er hier geen tweestrijd jumbo- remco meer van gemaakt worden. Er zijn renners genoeg die vandaag wilden winnen, en zo een prestatie, het is ook niet zo dat er gefreeweeld werd achter remco, is zeldzaam en top.ColumsbusMJ schreef: ↑09 sep 2023 19:14Waarom zouden ze haast maken voor iemand die op 30 minuten staat?fiedoo schreef: ↑09 sep 2023 19:05 Remco wint vandaag de bergrit op magistrale wijze en zet fe topfavoerieten voor de eindzege op 8 minuten na een desastreuze prestatie gisteren. Meer moet daar niet van gezegd worden, al de rest is bulshitt of afgunst. Als jumbo harder kon fietsen moesten ze het maar gedaan hebben.
Mooie overwinning dat zeker, maar dit interesseert ze bij Jumbo echt precies niets.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Het is natuurlijk niet zeldzaam dat een renner uit de kopgroep die op een half uur staat, 8 minuten krijgt, zeker niet als het klassement al in de plooi ligt.
Het is ook niet zeldzaam dat duidelijk de beste klimmer in de kopgroep vrij gemakkelijk wint.
Het is ook niet zeldzaam dat duidelijk de beste klimmer in de kopgroep vrij gemakkelijk wint.
Campagnolo Ultra Dork
Wie is "de klimmer" dan die je bedoelt?
Mag een mens geen emoties hebben/ tonen? Hetzelfde liedje verschijnt hier telkens bij vollering. Et alors, wat is uw probleem?
Volgens eigen zeggen omdat hij kampte met negatieve gedachten.
Campagnolo Ultra Dork
Jumbo doet een Gewissje en Evenepoel een Landisje.......
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop dat je dit als grap bedoeld?fiedoo schreef: ↑09 sep 2023 19:05 Remco wint vandaag de bergrit op magistrale wijze en zet fe topfavoerieten voor de eindzege op 8 minuten na een desastreuze prestatie gisteren. Meer moet daar niet van gezegd worden, al de rest is bulshitt of afgunst. Als jumbo harder kon fietsen moesten ze het maar gedaan hebben.
Weinig magistraals aan, gewoon een goede klimmer die wint vanuit de kopgroep met mensen zonder klassementambities.
Niet meer niet minder.
Less is bore