La Vuelta 2023
Fysiek is dit niet zo'n bijzondere prestatie. Mentaal daarentegen vind ik dit toch wel erg sterk.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2023 20:14
Ik hoop dat je dit als grap bedoeld?
Weinig magistraals aan, gewoon een goede klimmer die wint vanuit de kopgroep met mensen zonder klassementambities.
Niet meer niet minder.
Pijnlijk correcte vaststelling.KristofS87 schreef: ↑09 sep 2023 17:45 Grappig die insinuaties maar dat er straks een ploeg met 3 op het eindpodium staat en ook de andere rondes van dit seizoen met overmacht heeft gewonnen en waarvan de knechten beter lijken dan vele kopmannen van andere ploegen wordt niet gezien. Chauvinistische tunnelvisie zeker?
Gisteren werd op de Aubisque bijna de toptijd van Rasmussen van de tabellen gereden en toen moest de Tourmalet nog komen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker, is knap.lugosi schreef: ↑09 sep 2023 20:54Fysiek is dit niet zo'n bijzondere prestatie. Mentaal daarentegen vind ik dit toch wel erg sterk.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2023 20:14
Ik hoop dat je dit als grap bedoeld?
Weinig magistraals aan, gewoon een goede klimmer die wint vanuit de kopgroep met mensen zonder klassementambities.
Niet meer niet minder.
Maar is geen fenomenale zege met 8min voorsprong.
Maar ik geef het je te doen, als heel Belgie op die manier je presentatie ophemelt en het verlies verbloemd.
Less is bore
Ik geloof dat je zelf aangeeft dat het niet mentaal ws.
Als jij dat vindt vraag ik aan je waarom die tranen er dan waren.
Die emoties zijn komen dan niet vanuit de mentale klap van gisteren?
Ik geloof dat jezelf niet echt door hebt wat je schrijft.
De cijfers spraken voor zich en waren ongezien, de cijfers zijn vergeleken met alle groten incluis Merckx, Indurain, Armstrong etc.... maar uiteraard wat men niet wil weten zal men niet weten. Je kan het allemaal teruglezen in het betreffende topic.
Natuurlijk hadden ze Remco niet laten rijden als hij nog goed stond in het klassement. Dat weet men in Belgie ook wel, denk ik toch.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2023 20:59
Zeker, is knap.
Maar is geen fenomenale zege met 8min voorsprong.
Maar ik geef het je te doen, als heel Belgie op die manier je presentatie ophemelt en het verlies verbloemd.
Het verlies is in Belgie niet verbloemd hoor, lees bijvoorbeeld de column van Hans Van DeWeghe in DeMorgen. Die is echt snoeihard. Wel wordt er in de Vlaamse pers naar een oorzaak gezocht vooraleer conclusies te trekken. Dat lijkt me niet verkeerd.
Ik heb toch ook genoten van de manier waarop, en zoals Student zegt dat is woekeren met de krachten en dat kan slecht uitdraaien, dat klopt maar dat is het wel waard vind ik.
Uiteraard mocht hij meegaan in de groep omdat hij gisteren 28 minuten had gepakt, anderzijds welke andere renner doet het hem na om op die manier te rijden. Ik ken er maar één.
En dat allemaal dankzij Oumi die hem opgepept heeft gisteravond. Mooi.
En dat daar tranen bij horen daar kan ik best inkomen. Blijkbaar zijn er heel wat koude kikkers op het forum. Nu ja het zijn en blijven calvinisten.
Uiteraard mocht hij meegaan in de groep omdat hij gisteren 28 minuten had gepakt, anderzijds welke andere renner doet het hem na om op die manier te rijden. Ik ken er maar één.
En dat daar tranen bij horen daar kan ik best inkomen. Blijkbaar zijn er heel wat koude kikkers op het forum. Nu ja het zijn en blijven calvinisten.
lugosi schreef: ↑09 sep 2023 21:34 Ik heb toch ook genoten van de manier waarop, en zoals Student zegt dat is woekeren met de krachten en dat kan slecht uitdraaien, dat klopt maar dat is het wel waard vind ik.