Schade carbon voorwiel
- thestudent
- Forum-lid HC
De waarde van oude velgrem tube wielsets is ook nihil tegenwoordig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Kun je de remrand indrukken of het vlak eronder?
Maak eens een filmpje?
Maak eens een filmpje?
Carbon holle buizen hebben een mooie klankkleur. Tik bv met je knokkels op de velg en luister; is de klankkleur bij de schade duidelijk anders?
Is er geen verschil in geluid is de velg normaal wel integer.
Is er geen verschil in geluid is de velg normaal wel integer.
Zal ik doen, dankjewel!
Dit ga ik vanavond even uitproberen. Dank!
-
- Forum-lid HC
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
De remrand, dan is het einde oefening.
Het vlak eronder hoeft geen probleem te zijn. zeker niet bij een wat hogere velg, dat hebben ze bij mij allemaal en ik heb niet de lichtste velgen
Beste,
Ik heb geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te filmen, echter komt er steeds een fout melding wanneer ik het filmpje wil toevoegen(melding: ongeldige bestandsextensie). In ieder geval hetgeen onder de remrand kan ik induwen, voelt echt wel als 1 a 2 mm. De remrand zelf kan ik zo hard op duwen als ik wil, maar die krijg ik niet ingeduwd. Als iemand een tip heeft voor het filmpje kunnen toevoegen hoor ik het graag. Dank!
Groet.
Ik heb geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te filmen, echter komt er steeds een fout melding wanneer ik het filmpje wil toevoegen(melding: ongeldige bestandsextensie). In ieder geval hetgeen onder de remrand kan ik induwen, voelt echt wel als 1 a 2 mm. De remrand zelf kan ik zo hard op duwen als ik wil, maar die krijg ik niet ingeduwd. Als iemand een tip heeft voor het filmpje kunnen toevoegen hoor ik het graag. Dank!
Groet.
viewtopic.php?t=83246Marty98 schreef: ↑11 sep 2023 19:07 Beste,
Groet.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Het korte antwoord is dat je geen filmpjes kan opladen .
Je moet het met foto's doen of filmpjes bv op YouTube zetten