La Vuelta 2023
Euh uyttebroeks komt ook wel in de pers hoor. Sommige forumleden zijn verwonderd over de aandacht die remco krijgt in de pers terwijl er hier ondertussen bijna 200 pagina's over diezelfde remco neergepend zijn en bijna just niks over uyttebroeks bvb. Maar de pers is dus fout dat zij daar op zouden inspelen om bvb hun krantjes te verkopen? Hoe belachelijk is dat?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 10 sep 2023 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
En Evenepoel is alweer volop aan het aanvallen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
En Stef Cras dan?fiedoo schreef: ↑10 sep 2023 14:00 Euh uyttebroeks komt ook ,el in xe pers hoor. Sommige forumleden zijn verwonderd over de aandacht die remco krijgt in fe pers terwijl er hier ondertussen bijne 200 pagona's over diezelfde remco neergepend zijn en bij a just niks over uyttebroeks bvb. Maar de pers is dus fout dat zij daar op zouden inspelen om bvb hun krantjes te verkopen? Hoe belachelijk is dat?
Inderdaad, cras wordt zo goed als doodgezwegen. Maar wout poels ook zeker in Nederland?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 10 sep 2023 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Dat vind ik jammer. Ik heb hem in mijn poultje staan en hij doet het super.
Poels krijgt wel aandacht, maar inderdaad minder dan vroeger.
Ik heb deze ochtend 4 uurtjes al fietsend genoten van het lekker weer.
Ondertussen is het topic weer 5 pagina’s verder.
Zolang sommigen heel hard blijven roepen dat Remco het grootste geschenk is sinds het gesneden brood, zullen anderen zich hier juist tegen afzetten en doorslaan de andere kant op.
Ondertussen is het topic weer 5 pagina’s verder.
Zolang sommigen heel hard blijven roepen dat Remco het grootste geschenk is sinds het gesneden brood, zullen anderen zich hier juist tegen afzetten en doorslaan de andere kant op.
Ik heb toch een heel eigen kijk op wat er met Remco Evenepoel aan de hand was/is.
Volgens mij heeft Remco voor zichzelf bepaald dat hij nooit de Vuelta kon winnen tegen het Jumbo-Visma blok.
En dat daarmee zijn reputatie als mogelijke Tour winnaar zowiezo zou worden onderuitgehaald in de media/wielerwereld (sponsors).
Dus liever een inzinking veinzen, en voldoende tijd verliezen, om daarna voluit voor ritzeges te gaan (met bergtrui als potentiële bonus).
Ik hoop dat ik zwaar in het ongelijk gesteld word, want een verstandige keuze - als het een keuze was - vind ik het zeker niet.
Maar ja, wat weet ik er nu van.
Volgens mij heeft Remco voor zichzelf bepaald dat hij nooit de Vuelta kon winnen tegen het Jumbo-Visma blok.
En dat daarmee zijn reputatie als mogelijke Tour winnaar zowiezo zou worden onderuitgehaald in de media/wielerwereld (sponsors).
Dus liever een inzinking veinzen, en voldoende tijd verliezen, om daarna voluit voor ritzeges te gaan (met bergtrui als potentiële bonus).
Ik hoop dat ik zwaar in het ongelijk gesteld word, want een verstandige keuze - als het een keuze was - vind ik het zeker niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb geen idee, maar ik vind de vuelta er niet leuker op geworden.
Jumbo controleert de boel met een acceptabel tempo, RE doet weer zijn ding in de kopgroep.
Weinig behoefte om nog te kijken, lees de uitslag wel.
Jumbo controleert de boel met een acceptabel tempo, RE doet weer zijn ding in de kopgroep.
Less is bore
Nog 18 minuten terug nemen rn remco wint de vuelta, spannend toch?daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 15:59 Ik heb geen idee, maar ik vind de vuelta er niet leuker op geworden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, die ruimte gaat hij echt krijgen….
Maar ik snap dat de vlaamse pers en fans daar rekening mee houden.
Maar ik snap dat de vlaamse pers en fans daar rekening mee houden.
Less is bore
Jaja en Thomas laat zich opzettelijk vallen.ddetaey schreef: ↑10 sep 2023 15:52 Ik heb toch een heel eigen kijk op wat er met Remco Evenepoel aan de hand was/is.