Het moet toch zijn aan de hoeveelheid posts over remco dat hij misschien niet het centrum van het universum is maar toch het centrum van dit forum, het gaat zowat enkel over hem.daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 21:00 Een verkeer interview gegeven. RE lijkt te denken dat de wereld om RE draait.
La Vuelta 2023
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Die 27 minuten zijn er maar op het einde gekomen. Inderdaad in opdracht om nieuwe mogelijkheden te creeeren.wasbeer2006 schreef: ↑10 sep 2023 17:01
Nou ik denk niet dat de inzinking fake was, maar wel de 27 minuten. Dat heeft ie gewoon gedaan om ritten te kunnen winnen, waar ik niks tegen heb. Maar waarom blijft dan de hele ploeg bij je voor de gezelligheid misschien met dat tempo?
Als die 27 minuten echt is, hoeft ie de Tour nooit te gaan proberen.
Dat zijn ploegmaten bij hem bleven was omdat in eerste instantie niet duidelijk was hoe groot het verlies zou zijn. Op de eerste klim was het 1m50s. Uiteindelijk als het verlies al meer dan 7 minuten was is besloten om het te laten lopen, het had dan ook geen zin meer om de ploegmaats nog meer energie te laten verspillen door proberen zonder Remco terug aansluiting te vinden met een of ander peloton.
Het is gewoon slim om niet op 8 of 9 minuten binnen te komen. Dan had hij s anderdaags nooit vrijheid gekregen.
Haha goed gezien, hij polariseert als de besten, en hij is nog niet aan het eind van zijn Latijn, integendeel.fiedoo schreef: ↑10 sep 2023 21:21Het moet toch zijn aan de hoeveelheid posts over remco dat hij misschien niet het centrum van het universum is maar toch het centrum van dit forum, het gaat zowat enkel over hem.daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 21:00 Een verkeer interview gegeven. RE lijkt te denken dat de wereld om RE draait.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De helft ben je zelf verantwoordelijk voor.fiedoo schreef: ↑10 sep 2023 21:21Het moet toch zijn aan de hoeveelheid posts over remco dat hij misschien niet het centrum van het universum is maar toch het centrum van dit forum, het gaat zowat enkel over hem.daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 21:00 Een verkeer interview gegeven. RE lijkt te denken dat de wereld om RE draait.
Je reageert hier zo fanatiek en vaak onrealistisch op alles dat wordt gezegd dat ik me goed kan voorstellen dat sommige mensen het als vermaak zien hoe jij iedere keer overal weer op duikt als beschermengel van Evenepoel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Heb je zijn boek gelezen? Ik kwam er maar moeilijk doorheen. Maar qua karakter heeft hij wel wat overeenkomsten met Evenepoel. Althans, zijn biografie gaat heel erg veel over hoe vreselijk goed hij zij carrière en post carrière wel niet heeft aangepakt.daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 21:17 Deze supporter had ik altijd wel hoog zitten, maar hier maakt ie zich volslagen belachelijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zo gaat ie wel, na het persoonlijk tegen evenepoel te spelen ook nog gauw ook de persoon aanvallen die wat weerwerk geeft tegen jouw hetze. Goed bezig.ik heb echt geen zin in persoonlijke aanvallen, ik vond het al leuk zoals eerder gepost bij dit onderwerp.bakboord1 schreef: ↑10 sep 2023 22:20De helft ben je zelf verantwoordelijk voor.fiedoo schreef: ↑10 sep 2023 21:21Het moet toch zijn aan de hoeveelheid posts over remco dat hij misschien niet het centrum van het universum is maar toch het centrum van dit forum, het gaat zowat enkel over hem.daniel1975 schreef: ↑10 sep 2023 21:00 Een verkeer interview gegeven. RE lijkt te denken dat de wereld om RE draait.
Je reageert hier zo fanatiek en vaak onrealistisch op alles dat wordt gezegd dat ik me goed kan voorstellen dat sommige mensen het als vermaak zien hoe jij iedere keer overal weer op duikt als beschermengel van Evenepoel.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- thestudent
- Forum-lid HC
Je doet je onderschrift eer aan.
De vuelta gaat dinsdag verder met een etappe naar Bejes. Een steil klimmetje op het eind van 4.9km. Lijkt me wat voor Roglic.
De vuelta gaat dinsdag verder met een etappe naar Bejes. Een steil klimmetje op het eind van 4.9km. Lijkt me wat voor Roglic.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Kerel maak je niet zo druk.. niet goed voor je hart. Je kon wel verliefd zijn op Remco.fiedoo schreef: ↑10 sep 2023 22:41Zo gaat ie wel, na het persoonlijk tegen evenepoel te spelen ook nog gauw ook de persoon aanvallen die wat weerwerk geeft tegen jouw hetze. Goed bezig.ik heb echt geen zin in persoonlijke aanvallen, ik vond het al leuk zoals eerder gepost bij dit onderwerp.bakboord1 schreef: ↑10 sep 2023 22:20De helft ben je zelf verantwoordelijk voor.