fiedoo schreef: ↑12 sep 2023 18:50 Het is wel duidelijk dat vingegaard de zege cadeau kreeg omwille het ongeval. Aan deze zege kun je eigenlijk weinig waarde hechten. En kuss en roglic mochten niet rijden. Morgen vinnie in het rood en kuss kan weer knechten en zijn mond houden en zijn best doen om vriendelijk te blijven lachen naar de pers
La Vuelta 2023
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zal dan wel taalverschil zijn, want daarmee bedoel ik ook dat hij in staat ia om morgen te winnen. Niks negatiefs aan.
En al eerder aangegeven: remco gaf na die off day een heel eerlijk en goed interview. Niks op af te dingen!
Alleen de vlaamse pers en de fans…….
Less is bore
-
- Forum-lid
Toch proberen iemand uit de tent te lokken.fiedoo schreef: ↑12 sep 2023 18:50 Het is wel duidelijk dat vingegaard de zege cadeau kreeg omwille het ongeval. Aan deze zege kun je eigenlijk weinig waarde hechten. En kuss en roglic mochten niet rijden. Morgen vinnie in het rood en kuss kan weer knechten en zijn mond houden en zijn best doen om vriendelijk te blijven lachen naar de pers
Kun jij met zekerheid zeggen wat de reden van die offday was? Trouwens het moet wel terug een zwak bezette vuelta zijn aangezien 3 renners van dezelfde ploeg op kop staan.daniel1975 schreef: ↑12 sep 2023 18:49 Het gaat mij niet om de etappe, er zijn er zat die op die manier een etappe wille proberen te winnen. En ik denk dat Re het nog wel zou kunnen ook.
Maar ik erger mij vooraf al aan de loftuitingen die we dan weer over ons heen gestort gaan krijgen van alle fans en pers dat het fenomenaal/weergaloos/geweldig was en die off-day gewoon pech was.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Voor mij is het duidelijk Kuss mag niet winnen, de winnaar van vandaag heeft dat daadwerkeliik nog eens duidelijk gemaakt.
Kuss is ook ongewild op de kop van het klassement gekomen door een taktische zet van JV toen ze hem vooruit stuurden om anderen, aanspraakmakers, uit hun tent te lokken (en te vermoeien) maar dat mislukte -. en zo zijn ze in deze situatie terchtgekomen.
Kuss is ook ongewild op de kop van het klassement gekomen door een taktische zet van JV toen ze hem vooruit stuurden om anderen, aanspraakmakers, uit hun tent te lokken (en te vermoeien) maar dat mislukte -. en zo zijn ze in deze situatie terchtgekomen.
Je zal toch wel snappen dat hij dat ironisch bedoelt omdat hier op het forum gelijkaardige commentaren verschenen bij de overwinning van Remco na de crash van Mader.JPAR schreef: ↑12 sep 2023 18:56fiedoo schreef: ↑12 sep 2023 18:50 Het is wel duidelijk dat vingegaard de zege cadeau kreeg omwille het ongeval. Aan deze zege kun je eigenlijk weinig waarde hechten. En kuss en roglic mochten niet rijden. Morgen vinnie in het rood en kuss kan weer knechten en zijn mond houden en zijn best doen om vriendelijk te blijven lachen naar de pers
Dat dacht ik meteen toen de situatie ontstond, er was maar één situatie waarin Kuss zou mogen winnen en dat was wanneer Remco een bedreiging voor de anderen zou vormen. De verhaaltjes van de ploeg en Roglic over rijden voor Kuss zijn dan ook wat ze zijn. Mediapraatjes.ottorongo schreef: ↑12 sep 2023 19:09 Voor mij is het duidelijk Kuss mag niet winnen, de winnaar van vandaag heeft dat daadwerkeliik nog eens duidelijk gemaakt.
Tuurlijk. Maar ik zie het niet als ironie, maar als bewust weer provoceren. Dat is spijtig en onnodig van iemand die zegt alleen maar een tegengeluid te willen laten horen ter verdediging van Evenepoel.lugosi schreef: ↑12 sep 2023 19:10Je zal toch wel snappen dat hij dat ironisch bedoelt omdat hier op het forum gelijkaardige commentaren verschenen bij de overwinning van Remco na de crash van Mader.JPAR schreef: ↑12 sep 2023 18:56fiedoo schreef: ↑12 sep 2023 18:50 Het is wel duidelijk dat vingegaard de zege cadeau kreeg omwille het ongeval. Aan deze zege kun je eigenlijk weinig waarde hechten. En kuss en roglic mochten niet rijden. Morgen vinnie in het rood en kuss kan weer knechten en zijn mond houden en zijn best doen om vriendelijk te blijven lachen naar de pers
Ik denk dat ze vinegaard steviger op een tweede plek hebben willen zetten als veiligheidsnet mocht kuss nog een inzinking krijgen.ottorongo schreef: ↑12 sep 2023 19:09 Voor mij is het duidelijk Kuss mag niet winnen, de winnaar van vandaag heeft dat daadwerkeliik nog eens duidelijk gemaakt.
Maar vinegaard is ook gewoon sterker dus het is echt niet zo dat kuss niet mag winnen maar hij kan het niet winnen van vinegaard als die zich niet in houdt
Wie zegt dat?