Dat is voor mij ver gezocht. Ik ken nog wel wat meer concurrenten. Dan had Orlok in Nederland het zeker moeten krijgen.
Weleens wat gekocht bij Ekoi?
Weet iemand of de decals van de Corsa light stickers zijn of meegespoten?
Lijkt me mooie, leuke helm voor niet veel, maar iets te druk wat mij betreft. Een oude ziekete van Ekoï.
Stickers kan ik nog makkelijk verwijderen.
Lijkt me mooie, leuke helm voor niet veel, maar iets te druk wat mij betreft. Een oude ziekete van Ekoï.
Stickers kan ik nog makkelijk verwijderen.
Deze helmen ziin zeker goed. Volgens mij is er ook een in het zwart
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik heb iets met witte helmen.
Maar bij Ekoi staan daar dan veel te veel zwarte letters op.
Maar bij Ekoi staan daar dan veel te veel zwarte letters op.
Ondertussen al een weekje of twee binnen en heel tevreden van de aankoop
Sluit mooi aan op het lichaam, voelt op 1 of andere manier aan als een "speciale stof". Zeem is -voor mij- minstens even kwalitatief als mijn duurdere Vermarc broekjes (+-130€). Over het shirt kan ik hetzelfde zeggen. De volledige kit aangekocht voor 130€, inclusief windjack. Zal zeker daar nog materiaal bestellen.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Ik heb de zwarte helm. Zijn stickers.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
heb mij ook laten verleiden tot aankoop van koersbroek en shirtje en nog wat kleinigheden . Gelukkig had ik voor de broek maat L besteld , hoewel volgens de maatvoering van Ekoi ik 'perfect' paste in een M . Het truitje ook L besteld , afgegaan op maatvoering Ekoi en dus te klein . Truitje terug en tegoedbon gevraagd . Wenste niet om te wisselen voor een maatje groter ( de kleur van truitje viel mij tegen ) en zou dus een ander bestellen .
Na 1 week mail ontvangen met de code van de tegoedbon ; intussen had ik eerder al een nieuwe bestelling in mijn winkelwagen gelegd . Juist op de dag dat ik de tegoedbon ontving blijkt toevallig ?? de prijs van het shirtje dat reeds in mijn mandje lag aangepast te zijn en geen korting meer ! Zeer eigenaardig gezien de andere shirts wel nog korting op is ! Ik verwijder dus dit artikel uit mijn mandje en bestel een ander shirt waarop wel korting is , plaats de bestelling en vul de code van mijn tegoedbon in en , wat denk je , bericht dat mijn tegoedbon uitgeschakeld is ?!
Wat voor bedrieglijke praktijken zijn dit ? Nog leden die dergelijke ervaring meemaakten ? Dit kan toch niet !
Intussen mail gestuurd naar Ekoi en hoop op spoedig antwoord en rechtzetting .
Na 1 week mail ontvangen met de code van de tegoedbon ; intussen had ik eerder al een nieuwe bestelling in mijn winkelwagen gelegd . Juist op de dag dat ik de tegoedbon ontving blijkt toevallig ?? de prijs van het shirtje dat reeds in mijn mandje lag aangepast te zijn en geen korting meer ! Zeer eigenaardig gezien de andere shirts wel nog korting op is ! Ik verwijder dus dit artikel uit mijn mandje en bestel een ander shirt waarop wel korting is , plaats de bestelling en vul de code van mijn tegoedbon in en , wat denk je , bericht dat mijn tegoedbon uitgeschakeld is ?!
Wat voor bedrieglijke praktijken zijn dit ? Nog leden die dergelijke ervaring meemaakten ? Dit kan toch niet !
ccc
Waarom wacht je niet eerst de mail af voordat je hier er al vanuit gaat dat je bedrogen wordt!ccc schreef: ↑13 sep 2023 08:46 heb mij ook laten verleiden tot aankoop van koersbroek en shirtje en nog wat kleinigheden . Gelukkig had ik voor de broek maat L besteld , hoewel volgens de maatvoering van Ekoi ik 'perfect' paste in een M . Het truitje ook L besteld , afgegaan op maatvoering Ekoi en dus te klein . Truitje terug en tegoedbon gevraagd . Wenste niet om te wisselen voor een maatje groter ( de kleur van truitje viel mij tegen ) en zou dus een ander bestellen .
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dat bedriegen gaat heel ver. Maar hun prijs strategie is ondoorgrondelijk. Laatst ging een broek van 60 euro op zondagavond naar 75 de volgende ochtend en 98 euro diezelfde middag. Iets van voorraadbeheer? Volgens de medewerker in Nederland. Hij vond het ook maar niets.
het lijkt me toch zeer eigenaardig dat een artikel dat al weken afgeprijsd staat en in mijn winkelmandje ligt juist op de dag dat mijn tegoedbon toegekend wordt ineens niet meer afgeprijsd is ; en dit terwijl al de andere shirts wel nog afgeprijsd staan ... soit , intussen bericht van Ekoi dat zij het geld gaan terugstorten op mijn rekening ; ik begrijp het niet , waarom laten zij de keuze tussen : omruilen , tegoedbon of terugstorten als zij blijkbaar toch geen rekening houden met mijn keuze ..
het zal voor mij bij deze éénmalige bestelling dan ook blijven .
het zal voor mij bij deze éénmalige bestelling dan ook blijven .
ccc