Mijn Groningse oma zei altijd: achteraf kun je een koe in z’n kont kijken
La Vuelta 2023
Ik denk dat al een paar dagen, maar ze hengelen hem langzaam aan binnen. Hoop overigens dat je gelijk hebt. Verhaal is toch t mooiste als er 3 verschillende rondewinnaars zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijft altijd “de winnaar die de Vuelta kado kreeg”.
Menselijk gezien enigzins te begrijpen, sportief niet leuk imho.
Menselijk gezien enigzins te begrijpen, sportief niet leuk imho.
Less is bore
Ah jij denkt dat ik alle Belgen even graag zie? Altijd supporter geweest van de belgen merckx, van impe, ocana, hinault, pantani, contador, Boonen , Dumoulin, mathieu VDP en Pogacar.Mark67 schreef: ↑13 sep 2023 17:56Gefeliciteerd met 4 supergoede Belgen in de top 20 van de etappe van vandaag!
Laatst gewijzigd door fiedoo op 13 sep 2023 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- thestudent
- Forum-lid HC
Vingegaard wil vooral dat Roglic niet wint mocht Kuss erdoor zakken. Dus Vingegaard wil zeker van Roglic winnen mocht Kuss niet winnen. En verdedigt vandaag door Roglic te volgen zijn 2e plek, maar kruipt daardoor wel akelig dicht op Kuss.
Door het aanvallen van Vingegaard ging hij van 3 naar 2, staat dus voor Roglic met een minuut voorsprong. En ik denk dat die aanvallen bij Roglic ook niet helemaal lekker zitten.
De enige mogelijkheid om Kuss te laten winnen is om dus vanaf nu gewoon ontsnappingen te laten wegrijden. Zorgen dat Roglic en vingegaard zich gewoon koest houden. Het lijkt er ook niet op dat ze hun podiumplek nog verliezen aan leden van andere teams.
Door het aanvallen van Vingegaard ging hij van 3 naar 2, staat dus voor Roglic met een minuut voorsprong. En ik denk dat die aanvallen bij Roglic ook niet helemaal lekker zitten.
De enige mogelijkheid om Kuss te laten winnen is om dus vanaf nu gewoon ontsnappingen te laten wegrijden. Zorgen dat Roglic en vingegaard zich gewoon koest houden. Het lijkt er ook niet op dat ze hun podiumplek nog verliezen aan leden van andere teams.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Cian Uittebroeks, ik ben fan. Wederom heel goed gereden!
- thestudent
- Forum-lid HC
Zou toch fantastisch gezicht zijn om in de etappe in Madrid. Voor Kuss een rode R5 te hebben.
En dan even deze de roze en gele fietsen voor Primoz en Jonas in laten vliegen. En dan met het hele team over de finish.
Ik bedoel dan heb je als fietssponsor een rode, roze en gele fiets over de finish. En een legendarische foto voor de geschiedenis. Op dit moment is het ook weer een vorm van dominantie dat het team gewoon kan bepalen wie er wint en hoe. Dus zo erg vind ik het niet. Kuss was ook bij beide overwinningen van de andere kopmannen dit jaar belangrijk. En in tegenstelling tot Laporte gaat dit waarschijnlijk de enige kans ooit zijn voor Kuss om die grote vis te vangen. Ik ben er niet op tegen.
En dan even deze de roze en gele fietsen voor Primoz en Jonas in laten vliegen. En dan met het hele team over de finish.
Ik bedoel dan heb je als fietssponsor een rode, roze en gele fiets over de finish. En een legendarische foto voor de geschiedenis. Op dit moment is het ook weer een vorm van dominantie dat het team gewoon kan bepalen wie er wint en hoe. Dus zo erg vind ik het niet. Kuss was ook bij beide overwinningen van de andere kopmannen dit jaar belangrijk. En in tegenstelling tot Laporte gaat dit waarschijnlijk de enige kans ooit zijn voor Kuss om die grote vis te vangen. Ik ben er niet op tegen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
- thestudent
- Forum-lid HC
Heel België vond t fout, ik zit daar niet mee. Laporte heeft echter wel bewezen dat hij ook kopman kan zijn in andere wedstrijden. Soms ligt het dan anders voor mensen. Laporte pakt ook zonder cadeautjes grote klassiekers. Kuss pakt wel bergritten, maar alleen als hij een dagje vrij krijgt van laatste man voor de kopman zijn. Ik schat de kans op nog zo dicht bij een vuelta overwinning komen voor Kuss op Nihil.