La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Wat vinden we van de theorie dat Rev steeds aanvalt om geen 1:1 duel te hoeven aangaan met (lees klop krijgen van) JV en z'n toekomstige meesterknecht.
-
- Forum-lid
Dat doet hij slim toch. Rev is tegen de top drie van JV kansloos. Op deze manier pakt hij de kruimels.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik heb diep respect voor het feit dat hij er alles uit probeert te halen, ondanks zijn inzinking eerder deze Vuelta.
Kan bijvoorbeeld een Caleb Ewan nog heel wat van leren.
Kan bijvoorbeeld een Caleb Ewan nog heel wat van leren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dubbel gevoel.bankrenner schreef: ↑14 sep 2023 14:15 Wat vinden we van de theorie dat Rev steeds aanvalt om geen 1:1 duel te hoeven aangaan met (lees klop krijgen van) JV en z'n toekomstige meesterknecht.
Probeert er nog uit te halen wat erin zit (hulde), maar het oogt aan de andere kant ook wel wat sneu en strijd-vermijdend.
Less is bore
- ophetkantje
- Forum-lid
Groot respect voor wat hij doet. Maar die woorden eromheen die lijken keer op keer er op te wijzen dat hij zichzelf als middelpunt van het universum ziet. (en ja dat wordt nog uitvergroot door de Belgische media)
Ach, ik zeg ook maar wat
- Enzzo
- Forum-lid HC
Precies!
En dan ook nog Uijtdebroeks en Cras die bijzonder goed presteren. Ondanks de hegemonie van Jumbo biedt dit wel hoop voor de toekomst van het Belse ronderennen.
Jammer dat we in Nederland niet van dit soort renners in deze Vuelta hebben. Ze zijn er zeker hoewel ik toch wel heel erg onder de indruk van Uijtdebroeks ben; die kan na tegenslag in week 1 dus gewoon nog beter worden in week 3 op zijn leeftijd. Dat belooft nog wat!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Ik vind het vandaag maar saaie koers, ga een beetje tuinieren.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Wel wat kort van memorie, denk ik. Zie etappe 3 en etappe 8.bankrenner schreef: ↑14 sep 2023 14:15 Wat vinden we van de theorie dat Rev steeds aanvalt om geen 1:1 duel te hoeven aangaan met (lees klop krijgen van) JV en z'n toekomstige meesterknecht.
Maar daarna, denk ik dat het ook de beste tactiek is om bergtrui en ritten te winnen, beter dan mee te gaan met de klassementsmannen en op een eindspurt gokken.
Remco gaat toch het duel met JV aan, hij vraagt enkel een paar minuten voorsprong.bankrenner schreef: ↑14 sep 2023 14:15 Wat vinden we van de theorie dat Rev steeds aanvalt om geen 1:1 duel te hoeven aangaan met (lees klop krijgen van) JV en z'n toekomstige meesterknecht.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat hij meer info uit zijn vermogensmeter haalt op dit soort beklimming (en die van gisteren) dan van meerijden met Jumbo en co
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind