Volgens mij bedoeld hij er iets mee van dat het compleet zot is om het op die manier te doen. Ik heb hem het weleens vaker zien doen en zij hij in het interview wel iets wat daar op lijkt.
Best positief dus eigenlijk.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Volgens mij bedoeld hij er iets mee van dat het compleet zot is om het op die manier te doen. Ik heb hem het weleens vaker zien doen en zij hij in het interview wel iets wat daar op lijkt.
In vrijwel eke ronde zitten de zgn heuveletappes toch? Zie ook zaterdag.Enzzo schreef: ↑14 sep 2023 16:34 Grappig; José (deCauwer) had het er vandaag ook over, die verschillen tussen 2 of 7% en 10 of 12%.
Het was in het kader van lichaamsgewicht en meerbepaald in het kader van rondes uittekenen. In zijn visie zouden er standaard in elke ronde ook ritten moeten zitten voor renners van boven de 70kg omdat die net juist de percentages tot 10 wel aankunnen maar alles daarboven niet meer (de klassieker renners dus). Hij koppelde stijgingspercentage aan gewicht.
Ik ken hem niet persoonlijk, maar baseer me op de wikipedia pagina's van de heren.
Geboren: 25 januari 2000 (23 jaar), Aalst