Bij Armstrong heeft het toch ook lang geduurd voor er eindelijk een gat in de dam kwam? Daarbovenop: stel dat iedereen van iedereen weet dat ze iets gebruiken, maar op een manier dat je er maar slim genoeg mee om moet springen dat je niet gepakt wordt... Ga je dan het hele peloton verraden?JPAR schreef: ↑15 sep 2023 15:04 Stel dat er binnen een ploeg doping wordt gebruikt welke gefasciliteerd is door de ploeg. Vervolgens wordt een renner positief bevonden (zoals nu bij Jumbo met Hessman). En de ploeg ontkent natuurlijk dat het via hun komt en uiteindelijk wordt zo'n renner ontslagen of zelfs vervolgd. Jullie denken dat zo'n renner dan niet uit de school zou klappen?
La Vuelta 2023
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb het eerder geschreven.
Jumbo Visma stond al met de sterkste ploeg aan de start.
En als ze dan eens met de 2 kopmannen en de meesterknecht op de drie eerste plaatsen stonden was er aan Jumbo Visma niets meer te doen.
En dan kan je bij de Jumbo Visma groep in het wiel zitten om op elke slotklim gelost te worden of je kan van ver aanvallen.
Misschien eens luisteren naar Sepp VanMarcke, die nu als co-commentator op de VRT bij "het kampioenschap van Vlaanderen" heel zinnige dingen zegt over Evenepoel.
Jumbo Visma stond al met de sterkste ploeg aan de start.
En als ze dan eens met de 2 kopmannen en de meesterknecht op de drie eerste plaatsen stonden was er aan Jumbo Visma niets meer te doen.
En dan kan je bij de Jumbo Visma groep in het wiel zitten om op elke slotklim gelost te worden of je kan van ver aanvallen.
Misschien eens luisteren naar Sepp VanMarcke, die nu als co-commentator op de VRT bij "het kampioenschap van Vlaanderen" heel zinnige dingen zegt over Evenepoel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Kijk je wel eens wielrennen?galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 15:14 Er wordt nu gezegd dat Remco niet tegen de top 3 wil koersen.
Maar niemand van TJV durfde gisteren mee te gaan met Remco, omdat ze weten dat hij ze vermoord.
Ik ben zeker dat als Kuss mee in die ontsnapping had gezeten, hij op de laatste klim op 5 minuten wordt gereden, net als de rest van de vluchtersgroep.
Uiteraard liep het ze bij TJV dun door de broek om met Remco Evenepoel, die op een half uur staat, mee te gaan in de ontsnapping. Bij TJV zijn ze nog niet helemaal achterlijk en snappen dat het volkomen zinloos zou zijn geweest om mee te gaan. Nog los van het feit dat, toen het er echt om ging, Evenepoel vele minuten verloor op Kuss, Roglic en Vingegaard. Dus hou op met net doen alsof Evenepoel iedereen deze Vuelta fietsles heeft gegeven. Hij heeft de kruimels opgeraapt en dat netjes gedaan.galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 15:14 Er wordt nu gezegd dat Remco niet tegen de top 3 wil koersen.
Maar niemand van TJV durfde gisteren mee te gaan met Remco, omdat ze weten dat hij ze vermoord.
Ik ben zeker dat als Kuss mee in die ontsnapping had gezeten, hij op de laatste klim op 5 minuten wordt gereden, net als de rest van de vluchtersgroep.
Dat is zo. Zijn er toen ook renners betrapt terwijl ze daar in de ploeg reden?bartdr schreef: ↑15 sep 2023 15:24Bij Armstrong heeft het toch ook lang geduurd voor er eindelijk een gat in de dam kwam? Daarbovenop: stel dat iedereen van iedereen weet dat ze iets gebruiken, maar op een manier dat je er maar slim genoeg mee om moet springen dat je niet gepakt wordt... Ga je dan het hele peloton verraden?JPAR schreef: ↑15 sep 2023 15:04 Stel dat er binnen een ploeg doping wordt gebruikt welke gefasciliteerd is door de ploeg. Vervolgens wordt een renner positief bevonden (zoals nu bij Jumbo met Hessman). En de ploeg ontkent natuurlijk dat het via hun komt en uiteindelijk wordt zo'n renner ontslagen of zelfs vervolgd. Jullie denken dat zo'n renner dan niet uit de school zou klappen?
En zou het in deze tijd niet anders gaan? Het is moeilijker om alles geheim te houden.
En in die tijd zat het hele peloton aan de doping, dus als je iets openbaarde dan gold dat voor iedereen. Maar dan zou nu ook weer het hele peloton aan de doping zitten. En dat lijkt mij niet (hoop ik in ieder geval).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
En die dag ervoor welke uitslag heeft die gereden?galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 15:14 Er wordt nu gezegd dat Remco niet tegen de top 3 wil koersen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Niet betrapt is niet schuldig, zo simpel is het voor mij. En ik kijk op van sommige prestaties maar dat geeft mij nog niet het recht om mensen te verdenken of beschuldigen. Ik erger mij gewoon aan de dubbele moraal van enkelen hier.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Jawel. Gisteren gezien hoe hij Carruso en compagnie degradeerde tot nieuwelingen.ColumsbusMJ schreef: ↑15 sep 2023 15:27Kijk je wel eens wielrennen?galileo2 schreef: ↑15 sep 2023 15:14 Er wordt nu gezegd dat Remco niet tegen de top 3 wil koersen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit dus, niks aan toe te voegen.
Ik vind het bijzonder dat er nu mensen doen alsof RE een fantastische EDIT: Vuelta conform zijn doelen rijdt. Nee, nee, nee!
Ruim gefaald in zijn doelstelling en daarna netjes gepakt wat hij nog pakken kon. Daar heb ik overigens groot respect voor.
Maar hij moet zijn waffel houden over “ruimte krijgen” en de aanbidders moeten niet doen als RE ff alles aan gort rijdt.
Caruso wordt aangehaald, maar van een ouwe vos over zijn hoogtepunt als Costa kan hij niet eens weten.
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 15 sep 2023 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore
Giro ging zeker niet goed. Maar het gaat nu over de Vueltadaniel1975 schreef: ↑15 sep 2023 17:17Dit dus, niks aan toe te voegen.
Ik vind het bijzonder dat er nu mensen doen alsof RE een fantastische Giro conform zijn doelen rijdt. Nee, nee, nee!
Ruim gefaald in zijn doelstelling en daarna netjes gepakt wat hij nog pakken kon. Daar heb ik overigens groot respect voor.
Maar hij moet zijn waffel houden over “ruimte krijgen” en de aanbidders moeten niet doen als RE ff alles aan gort rijdt.
Caruso wordt aangehaald, maar van een ouwe vos over zijn hoogtepunt als Costa kan hij niet eens weten.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Daniel, je wordt alsmaar meer subjectief. Je weet toch ook dat hij de dag ervoor meer dan 100 kms in de aanval gereden heeft ( na zijn komplete offday nota bene) en praktisch heel de dag op kop in een zware bergrit tegen een heel respectabel gemiddelde. De dag daarna heeft hij terug meer dan een halve dag op kop gesleurd. Dat dan een wieltjes zuiger als rui Costa op het einde nog wint is heel verwonderlijk ja . En Kamna is ook geen sukkel of is dat ook derderangs? Ik denk dat je genoeg van koers kent om dat te beseffen. Het is dus gewoon kwade wil of het getuigt van een ongelooflijk subjectief denken. Het jumbotrio heeft de eerste 3 plaatsen ja, dat klopt, maar zou er daarvan iemand in het totaal van de vuelta 15 kms op kop hebben gereden,? Is daar dan zoveel stoef op?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ik denk dat je gelijk hebt en hoop dat hij klassementen laat voor wat het is Dat hij blijft uitpakken in klassiekers en in de rondes zijn ritten eruit kiest. Er zijn genoeg andere goede ronderenners die wel bereid zijn om die opofferingen te doen. Laat die gewoon doen en rijd je zelf de geschiedenisboeken in met wat je het beste kan.ophetkantje schreef: ↑15 sep 2023 15:19
En precies dat is het verschil tussen een klassementsrenner en een eendagscoureur.
En denk dat Remco daar heel veel over heeft geleerd deze ronde.