Politiek
-
- Forum-lid
De Two Minutes Hate die hier al dagen woedt, vernauwt het bewustzijn: bijna €47miljard van uw belastinggeld gaat naar een sector die de planeet verziekt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
Flauw vergelijk: waarom krijg ik wel een bon als ik 110 op de A12 rijdt?
Less is bore
Omdat protesteren een recht is en te hard rijden niet?daniel1975 schreef: ↑16 sep 2023 13:54 Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
Maar als je op dit forum al zie hoe verdeeld iedereen is, logisch dat het in het hele land net zo erg zal zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En kan de politiek hier ook iets aan doen?
Geen vragen over aardrijkskunde, geschiedenis of biologie in nieuwe eindtoets https://www.nu.nl/binnenland/6281151/ge ... toets.html
Toch bizar dat de algemene ontwikkeling niet meer wordt meegenomen?
Geen vragen over aardrijkskunde, geschiedenis of biologie in nieuwe eindtoets https://www.nu.nl/binnenland/6281151/ge ... toets.html
Toch bizar dat de algemene ontwikkeling niet meer wordt meegenomen?
Less is bore
Jans schreef: ↑16 sep 2023 13:56Omdat protesteren een recht is en te hard rijden niet?daniel1975 schreef: ↑16 sep 2023 13:54 Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
Maar als je op dit forum al zie hoe verdeeld iedereen is, logisch dat het in het hele land net zo erg zal zijn.
Protesteren op een aangewezen plaats ja.
Je gaat toch niet 10 mensen van een forum vergelijken met de rest van Nederland.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Denk je dan dat het in de rest van Nederland anders is? Zo ja, wat denk je dan dat de algemene opinie over die prostesten is? Werkelijk anders verdeeld dan hier?nijkie schreef: ↑16 sep 2023 14:01Jans schreef: ↑16 sep 2023 13:56Omdat protesteren een recht is en te hard rijden niet?daniel1975 schreef: ↑16 sep 2023 13:54 Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
Protesteren op een aangewezen plaats ja.
Je gaat toch niet 10 mensen van een forum vergelijken met de rest van Nederland.
Laatst gewijzigd door Jans op 16 sep 2023 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Die echt actief zijn in het politieke topic en Nederlander zijn!Jans schreef: ↑16 sep 2023 14:05Volgens mij zijn het er meer dan 10, mensen die ook niet schijnen te werken. Ik ben het er niet mee eens, maar zo wordt het toch steeds "verkocht"?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Waarom moeten ze Nederlander zijn om er iets van te vinden? (Ik ben Nederlands hoor).
Ik heb mijn vorige reactie gewijzigd omdat ik in eerste instantie het verkeerd geïnterpreteerd had.
Ahhh dus als ik 110 rijdt als protest tegen de limiet van 100km/u dan is t wel geoorloofd?!Jans schreef: ↑16 sep 2023 13:56Omdat protesteren een recht is en te hard rijden niet?daniel1975 schreef: ↑16 sep 2023 13:54 Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
-
- Forum-lid
Dit bericht kan verwijderd worden. Hoe doe je dat?
Laatst gewijzigd door ColumsbusMJ op 16 sep 2023 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
kxlight schreef: ↑16 sep 2023 15:32Ahhh dus als ik 110 rijdt als protest tegen de limiet van 100km/u dan is t wel geoorloofd?!Jans schreef: ↑16 sep 2023 13:56Omdat protesteren een recht is en te hard rijden niet?daniel1975 schreef: ↑16 sep 2023 13:54 Ben wel benieuwd wanneer de veiligheidsdriehoek Den Haag nu eens over mag gaan naar serieuzere maatregelen. Dag 8 dat die lui daar de regels overtreden.
Je kunt het allicht proberen. Of met de volgende verkiezingen FVD stemmen, die willen trajectcontroles afschaffen en de snelheidslimiet verhogen naar 130 km/u.
Voordat je naar oost europa gaat kijken is het goed om naar de ontwikkelingen in Duitsland te kijken, met name oost duitsland. Geen idee waarom het niet in de Nederlandse media te horen of te zien is maar er is echt wat aan de hand en een ik verwacht op korte termijn een totale ommekeer van het huidige beleid.Ernie C. schreef: ↑15 sep 2023 19:38En als ieder land hetzelfde beleid als Denemarken gaat voeren, werkt het niet meer. Uiteindelijk werkt alleen het stoppen aan de grens en een veel snellere procedure.
Als je nu echt een beleid wil dat vluchtelingen afschrikt, dan moeten we naar Oost-Europa kijken. Arm, streng christelijk en een sterke hang naar extreem rechts. Wat dat betreft zitten we met de partijen waar Daniel op gokt op het juiste spoor.
Hopelijk niet te extreem (rechts).