Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik heb me net omgekleed om te gaan fietsen, regent het ineens. Vanochtend niet aangekondigd op de buienradar. Nu zelfs met kans op onweer . Vanmiddag dan maar een rondje.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Voor vanmiddag en morgen zijn de voorspellingen goed.
Volgende week ga ik een aantal dagen naar België om te fietsen. Zit alweer veel te veel op de weerapp te kijken in de hoop een aantal zonnetjes te zien. Valt nog niet mee.
Volgende week ga ik een aantal dagen naar België om te fietsen. Zit alweer veel te veel op de weerapp te kijken in de hoop een aantal zonnetjes te zien. Valt nog niet mee.
Ik ben net ook maar niet gegaan. Regende weer. Nu vanavond nog maar even.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
In het zuid-westen was het droog, rondje gedaan van 125 kilometer. Alleen weer die wind, weer W-4 Bft het lijkt heel de zomer al hard te waaien!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
In Maastricht was de voorspelling en de lucht goed. Kleine bui in de ochtend, zoals voorspeld. Rit van 110km uitgezet, halverwege regen. Genoeg om beetje nat te worden, te weinig voor regenjas. Op tweederde stopte het met zachtjes regenen en ging het steviger regenen. Kletsnat thuis, fiets gepoetst, kleren in de was, schoenen afgespoten en drogen. Gelukkig heb ik 2 paar schoenen.
Dogma F
van de week drie keer met fietsen flink wind gehad.
Vanmorgen met de racefiets naar vriend om daar te gaan wandelen en...........weer wind
Overigens ook behoorlijk klam. Vooral met wandelen wanneer je geen rijwind hebt.........
Uiteindelijk wel gefietst maar korter dan voorzien.
Geen regen, maar zwaar bewolkt, irritante wind en 21 graden.
't Was vooral mentaal lastig omdat ik een zonnig, windstil ritje in gedachten had .
Vrijdag niet gefietst (moto uitgehaald) en dat zal net die ene dag per jaar geweest zijn dat het windstil was in de Westhoek.
Geen regen, maar zwaar bewolkt, irritante wind en 21 graden.
't Was vooral mentaal lastig omdat ik een zonnig, windstil ritje in gedachten had .
Vrijdag niet gefietst (moto uitgehaald) en dat zal net die ene dag per jaar geweest zijn dat het windstil was in de Westhoek.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kennen jullie die grap van dat laatste zomerse weekend wat we zouden krijgen?
Ongelofelijk hoe ze er naast zitten, bakken met water.
Ongelofelijk hoe ze er naast zitten, bakken met water.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vanaf volgend weekend weer een paar lekkere dagen. Aldus de voorspelling.
De Rode Dakduif is vertrokken en meteen klopt er helemaal niks van de voorspelling... toeval?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo ernaast zitten is toch redelijk zeldzaam.
Daar gaat mijn 75km gravellen
Had om 08:00 echt geen zin om in dit weer te vertrekken.
Daar gaat mijn 75km gravellen
Had om 08:00 echt geen zin om in dit weer te vertrekken.
Less is bore