Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zit als opwarmertje even naar het wk downhill te kijken. Best spectaculair toch!
Valt me ook op dat die gasten heel amicaal met elkaar omgaan, best vriendelijk ook. En het publiek is ook heel enthousiast.
Mooi om eens te zien zo.
Valt me ook op dat die gasten heel amicaal met elkaar omgaan, best vriendelijk ook. En het publiek is ook heel enthousiast.
Mooi om eens te zien zo.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Zoals bij Wesley Kreder twee weken geleden.....wasbeer2006 schreef: ↑13 sep 2023 09:17 Maar wat gebeurt er in je hoofd..... stel je had dit in de nacht gehad.....
"Ik ging op 28 augustus normaal naar bed en de volgende dag werd ik wakker in het ziekenhuis."
https://nos.nl/artikel/2490322-wielrenn ... at-ik-leef
-
- Forum-lid HC
Pfff bizar he en gelukkig leeft ie nog. Maar dat doet wat met je.
En van die jongen gasten en hun carierre. Hoe lang duurt het voordat je weer rustig in slaap valt.
Er komen toch relatief veel hartproblemen voor in het wielrennen, ze komen natuurlijk ook eerder aan het licht als je iets hebt.
Maar een hartstilstand.
En van die jongen gasten en hun carierre. Hoe lang duurt het voordat je weer rustig in slaap valt.
Er komen toch relatief veel hartproblemen voor in het wielrennen, ze komen natuurlijk ook eerder aan het licht als je iets hebt.
Maar een hartstilstand.
Nee.wasbeer2006 schreef: ↑13 sep 2023 19:54
Er komen toch relatief veel hartproblemen voor in het wielrennen,
Luister naar 1 van de laatste “in het wiel” podcasts, waarin een deskundige aan het woord komt.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
RE kan in principe 2 truien op komen halen denk ik.
Less is bore
Enkel zijn niet-selectie kan hem nog weerhouden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gemiste kans (meen ik serieus).
Less is bore