Politiek
-
- Forum-lid
Nou, volgens mij zijn die al uitgelekt.
Wordt al volop gesproken over de noodzaak om te bezuinigen, maar er wordt nu door iedereen nog ff goeie sier gemaakt door bezuinigingen in te trekken dan wel af te schaffen, accijns op brandstof toch niet te verhogen.
Nu nog ff voor Sinterklaas spelen en wanneer men weer op het pluche zit...............
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
De staat is nou eenmaal een x bedrag nodig. Halen ze dit niet linksom bij A dan wel rechtsom bij B.
Zou het sowieso wel eens een stunt vinden om als compleet NL een week de auto te laten staan en massaal met het OV naar het werk te gaan. Heel NL ontwricht.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet eerst OV kwaliteit fors omhoog.
Less is bore
Zelfs al gaat dat heel erg omhoog dan zullen er nog maar weinig meer mensen het OV instappen.
Ik zit sinds 1-11-2022 in het ov,maar hoe wil je kwaliteit omhoog brengen van een bedrijf dat nooit commercieel ingesteld is geweest?
Wel ontzettend wennen als je 32 jaar bij een familie bedrijf hebt gewerkt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Het is volgens mij niet de kwaliteit die mensen doet besluiten gebruik te maken van het openbaar vervoer maar meer de kosten. Dus maak het openbaar vervoer gratis. "Globaal uitgerekend zou gratis openbaar vervoer in heel Nederland ongeveer 4 miljard kosten". Bijvoorbeeld te bekostigen door het verminderen van de subsidies op fossiele brandstoffen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
De Randstad is zo klein , (zeg maar ongeveer net zo groot als Parijs of London) dat er al natuurlijk een soort van metro had moeten zijn...
Als je in Parijs of London bent dan is het een no brainer om de metro te nemen.
Maar ja visie he,
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En als dan ook alle taksen op de verkoop van fossiele brandstoffen gehaald worden zou het zo maar eens kunnen dat openbaar vervoer onbetaalbaar blijkt te zijn.Orlok schreef: ↑19 sep 2023 16:40Het is volgens mij niet de kwaliteit die mensen doet besluiten gebruik te maken van het openbaar vervoer maar meer de kosten. Dus maak het openbaar vervoer gratis. "Globaal uitgerekend zou gratis openbaar vervoer in heel Nederland ongeveer 4 miljard kosten". Bijvoorbeeld te bekostigen door het verminderen van de subsidies op fossiele brandstoffen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend