Klein_Verzet schreef: ↑20 sep 2023 13:32
Er is een chronisch tekort aan werknemers, dus als Schiphol en alles eromheen de bietenberg opgaat, is helemaal geen probleem: werk zat.
Exact, sterker dat kan juist goed zijn voor de economie. Dat het voor een enkele indivudu heel vervelend kan zijn is evident. Maar in het geheel is het helemaal niet erg. Maar daar blijk ik een afwijkende mening in te hebben.
Die 46 miljrd gewoon stoppen voor de fosielle industrie, We willen niet groen anders hadden ze dat alleen gestopt. Het is gewoon de golfbaanlobby. Kan je beter burgetje pesten die net zijn zonnepanelen heeft neergelegd en een ev heeft gekocht. Dat geeft vertrouwen.
Het chronisch tekort drijft de prijzen op, bizarre COA eisen die helemaal nergens over gaan en arm en rijk nog verder uit elkaar drijven. Leuk voor mensen met een COA, met een groot deel heeft dat niet en komt nog erger in de problemen. En het gaat faissementen opleveren. 10% voor de overheid, waar gaat het over....... het gros heeft amper een inflatie van 4% en dan nog dan ga je er als hoger inkomen een keer op achteruit, lekker boeie was het zo slecht in 2018.
Hoe dom zijn % voor mij stijgen de kosten helemaal niet met de inflatie maar veel minder. En als ik de volgende keer een force groep koop ipv een red, nou nou nou, wat een ellende, als het maar geen Ultegra wordt