Het grote woon-werk topic
Het zou hier morgenochtend en avond zowaar droog moeten zijn én ik moet gewoon overdag werken, we wagen het er dus maar weer op. Op zich vind ik in de regen fietsen geen ramp, maar ik werk ook grotendeels buiten en de hele dag nat zijn…meh. Liever niet.
Gisteren en vanmorgen lekker fris op de fiets. App voorspelde iets van 10 graden dus kort/kort kan net. Maar voor zover ik de fietscomputer mag geloven was het gisteren zelfs 7 graden en vandaag 9 graden. Gelukkig weinig wind dus het was alsnog te doen in kort/kort.
Maar de tijden dat je moet gaan nadenken over verschillende kleding voor ochtend - middag is helaas weer aangebroken.
Maar de tijden dat je moet gaan nadenken over verschillende kleding voor ochtend - middag is helaas weer aangebroken.
Ride bikes, not tanks!
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Vandaag idd heel veel regen en hoe dag verder loopt weet ik niet, maar mijn tas heeft gelekt dus is mijn pak op veel plekken nat en ik heb zo een bijeenkomst, ik ben mijn bril vergeten dus loop nu met mijn fietsbril op sterkte door kantoor en ook droge sokken vergeten. Het lijkt wel maandag...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- ophetkantje
- Forum-lid
Vanmorgen prima fietsweer. 12 graden, droog en wind was er ook maar weinig. Enige wat ik mind vond is dat ik bij uitzondering mijn laptop (en voeding) mee naar huis had genomen en die nu dus op mijn rug mee terug naar het werk moest. Valt me iedere keer weer tegen hoe zwaar zo'n laptop en voeding zijn.
Ach, ik zeg ook maar wat
- ophetkantje
- Forum-lid
Heb inderdaad ook gezien dat er nogal wat verschil in zit en zeker ook in de voeding (adapter). Helaas heb ik geen keus, wordt van het werk uit beslist. Daarom laat ik heb ook altijd op het werk. Ga denk ik toch nog maar eens het gesprek aan voor een lichtere oplossing.
Ach, ik zeg ook maar wat