Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inderdaad de Nederlandse regering is prima te vertrouwen. Hoewel toeslagen? Gaswinning? Accuut selectief geheugenverlies… banken? Witwaspraktijken, bonussen…Lcsmet schreef: ↑23 sep 2023 12:35Inderdaad, er zijn nog landen, behalve België en Nederland, waar je banken en regering helemaal niet kan vertrouwen.mao schreef: ↑23 sep 2023 10:56Met de inflatie van de Colombiaanse Peso’s is dat niet zo heel vreemd.JPAR schreef: ↑23 sep 2023 10:04 https://www.wielerflits.nl/updates/wielerflits-kort-6/
Lopez gekidnapt en beroofd. Ik vraag me dan af waarom je 8 ton cash in huis hebt?
Dollars en goud zijn de enige “ veilige “ valuta voor de betere gestelden.
Maar dat is een ander topic geloof ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het is inmiddels gereduceerd tot 8 ton in peso’s dus 200€ ongeveer. “Plata o plombo?” In dit geval meer plombo in de vorm van muntjes vrees ik
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Inderdaad, Wiebes pisnijdig dit was zeker niet volgens het voorop getelde plan.Maar ik heb ook Vollering geen felicitaties zien geven aan de winnaares maar dat laatste kan ik gemist hebben.En REusser die niet achter een ploegmaat (SDW) wilde koersen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je kunt winnen moet je het niet laten. Zeker niet als het je eerste grote koers is.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
In principe was wegrijden daar wel het plan. Anders zou Nederland alweer alle aanvallen moeten controleren. Dat ze het wel red is gewoon mooi. Wiebes was in principe op de afspraak. Dus de kans op winst was als ze toch nog teruggepakt was ook aanwezig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!