Pinarello
Ik kijk niet alleen naar gravelbikes maar ook naar racefietsen, maar aangezien ik wel een beetje richting endurance aanzit qua ideale geometrie, gaat dat om een paar gram tegenwoordig. Ook ben ik wat beperkt met fietsenmakers, moet het in de buurt zijn vanwege "gratis" onderhoud en tel ik matzwarte fietsen en fietsen waar ik maanden op moet wachten niet mee.
Een racefiets wordt dan dus sowieso wat sportiever. Op zich ook geen ramp want de echt lange ritten maak ik toch niet meer. De nieuwe Orbea Orca vind ik wel gaaf in het blauw, maar dat is voor een ander topic
Een racefiets wordt dan dus sowieso wat sportiever. Op zich ook geen ramp want de echt lange ritten maak ik toch niet meer. De nieuwe Orbea Orca vind ik wel gaaf in het blauw, maar dat is voor een ander topic
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, Daniel is weer thuis.
Na een Galileo (ca 2000 alu-carbon), een Paris (ca 2006 carbon), een Dogma 65.1 (ca 2011) en 2x vreemd gaan met Colnago V1-R en een Canyon Ultimate weer terug bij Pina.
Betere foto’s volgen!!!
F12, 105di2, Zipp 303 firecrest, alu stuur+pen.
Wat gaat er nog verbouwd worden:
- ander zadel (Flite carbonio)
- DuraAce schijven (al gedaan)
- carbon stuur (zodra ik maten zeker weet)
- ooit een DA groep (voor de lol/leuk). Ultegra vind ik niet mooi icm BoB frame.
Nu incl Hidemybell, 2 bidonhouders en pedalen 8.22kg. Je krijgt wel grammen voor je geld
Na een Galileo (ca 2000 alu-carbon), een Paris (ca 2006 carbon), een Dogma 65.1 (ca 2011) en 2x vreemd gaan met Colnago V1-R en een Canyon Ultimate weer terug bij Pina.
Betere foto’s volgen!!!
F12, 105di2, Zipp 303 firecrest, alu stuur+pen.
Wat gaat er nog verbouwd worden:
- ander zadel (Flite carbonio)
- DuraAce schijven (al gedaan)
- carbon stuur (zodra ik maten zeker weet)
- ooit een DA groep (voor de lol/leuk). Ultegra vind ik niet mooi icm BoB frame.
Nu incl Hidemybell, 2 bidonhouders en pedalen 8.22kg. Je krijgt wel grammen voor je geld
Less is bore
Mooie fiets, Daniel.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet een keer een lichtbewolkte dag hebben en dan eigenlijk even met de Nikon.
Direct hard zonlicht lukt echt totaal niet met een zwarte fiets.
Direct hard zonlicht lukt echt totaal niet met een zwarte fiets.
Less is bore
Veel plezier met je zwarte BoB Pina.
Persoonlijk de mooiste kleurschakering dus goede keuze, echter kan ik niet wennen aan die rare knik in de bovenbuis en dus blijft mijn keuze nog steeds voor de F8/F10.!
Persoonlijk de mooiste kleurschakering dus goede keuze, echter kan ik niet wennen aan die rare knik in de bovenbuis en dus blijft mijn keuze nog steeds voor de F8/F10.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless