Zelf problemen opzoeken en dan klagen over de gevolgen? Enkele reacties onder het bericht vind ik wel passend. Regenjassen, waar zijn die van gemaakt?
Politiek
-
- Forum-lid
Er was eens in een land hier niet ver vandaan een staatssecretaris die door de rechter schuldig werd bevonden voor discriminatie: overtreding van de grondwet artikel 1. Die staatssecretaris liet via een interview in de krant opnemen dat de wet dan maar veranderd moest worden. Niet veel later werd hij meer dan 12 jaar lang de minister president van dat land, waar hij nog vele slachtoffers zou maken.
-
- Forum-lid
Waar een mens zich druk om kunt maken.mao schreef: ↑25 sep 2023 11:39 Zeg ik sneeuwvlokjes,
https://x.com/KellivdWaals/status/17055 ... 26767?s=20
En dat is dan journalist voor oa trouw en vrij Nederland, daar hoef je dus nul objectieve tijd van te verwachten.
Regels zijn regels en daar wijken wij niet vanaf.
Ik maak het wat eenvoudiger voor je, kun je precies aangeven waar ze onwaarheden presenteert:
Waterwerpers staan extreem hard op de a12 vandaag, demonstranten wordt geadviseerd hun tas achter hun rug te doen om hun nieren te beschermen.
Nogmaals, wat is er niet waar wat ze zegt?
Ik geloof best dat de waterwerpers voor jou niet hard genoeg staan, maar voor haar blijkbaar wel.
Verder bericht ze dat de demonstranten het advies krijgen hun nieren te beschermen.
Het word nog hilarischer
https://nos.nl/teletekst#111
Hou op , ze worden met fluwelen handschoenen “ aangepakt”
https://nos.nl/teletekst#111
Hou op , ze worden met fluwelen handschoenen “ aangepakt”
Staan de waterkanonnen echt extreem hard? Of is dat de beleving van degene die in de straal staan of van de zijkant zitten mee te kijken?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen...
Laatst gewijzigd door kxlight op 25 sep 2023 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Het is stand the heat, niet stay.
Wat zit jullie nou zo dwars aan die mensen die opkomen voor het klimaat/ tegen de fossiele subsidie protesteren? Kun je daar een antwoord op geven? Behoudens het feit dat ze een (klein stukje) snelweg blokkeren. Wie of wat doen ze kwaad? En vooral wat is de reden dat elke uiting van XR hier zo breed uitgemeten moet worden op dit Forum? Het gaat mijn pet te boven, dat je je zo kunt storen aan deze mensen.
Wat zit jullie nou zo dwars aan die mensen die opkomen voor het klimaat/ tegen de fossiele subsidie protesteren? Kun je daar een antwoord op geven? Behoudens het feit dat ze een (klein stukje) snelweg blokkeren. Wie of wat doen ze kwaad? En vooral wat is de reden dat elke uiting van XR hier zo breed uitgemeten moet worden op dit Forum? Het gaat mijn pet te boven, dat je je zo kunt storen aan deze mensen.
Er wordt volgens mij geen snelweg geblokkeerde door Extension Rebellion.ColumsbusMJ schreef: ↑25 sep 2023 12:37 Het is stand the heat, niet stay. Behoudens het feit dat ze een (klein stukje) snelweg blokkeren.
De snelweg A12 eindigt op de utrechtse baan volgens mij al voor het Nationale Nederlanden gebouw.
thanks, zal t aanpassen
-
- Forum-lid
Ze hebben het over de A12-blokkade, naar mijn weten is de A12 een snelweg.vantheman schreef: ↑25 sep 2023 12:45Er wordt volgens mij geen snelweg geblokkeerde door Extension Rebellion.ColumsbusMJ schreef: ↑25 sep 2023 12:37 Het is stand the heat, niet stay. Behoudens het feit dat ze een (klein stukje) snelweg blokkeren.
De snelweg A12 eindigt op de utrechtse baan volgens mij al voor het Nationale Nederlanden gebouw.