Sensa
-
- Forum-lid
- Contact
Iemand ervaring met een aero stuur op een Sensa Giulia G3 Disc Ultegra Special plaatsen? Zo ja, welk stuur en hoe bevalt het?
Bij voorkeur volledig interne bekabeling maar dan is de vraag hoe goed dat werkt met mechanische schijfremmen.
Bij voorkeur volledig interne bekabeling maar dan is de vraag hoe goed dat werkt met mechanische schijfremmen.
Dit weekend twee ritjes gedaan op de Sensa. Ik kom van een supersix disc uit 2018 en je merkt direct dat dit een heel andere fiets is. De Sensa is wel wat harder, maar niet per se oncomfortabel. Met aanzetten gaat deze gevoelsmatig sneller vooruit. De 62mm velgen zijn vanzelfsprekend wat windgevoelig, zaterdag goed kunnen testen
Maar het belangrijkste.. Ik zit er met een glimlach op!
-
- Forum-lid
- Contact
En dan is er toch zeker nog een halve watt te winnen door zodra je helemaal goed zit en de vorkbuis afzaagt
Zonder dollen, hele mooie fiets!
Zonder dollen, hele mooie fiets!
Training in eigen beheer met https://www.wielerhub.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een aero stuur plaatsen kan altijd.Tim van Wielerhub schreef: ↑25 sep 2023 22:38 Iemand ervaring met een aero stuur op een Sensa Giulia G3 Disc Ultegra Special plaatsen? Zo ja, welk stuur en hoe bevalt het?
Er zijn er wel wat.
Een monocoque stuur/suurpen combinatie zal ook nog wel kunnen.
Maar is jouw frame wel geschikt voor volledige interne bekabeling? Als ik het goed heb niet.
Bijvoorbeeld een Pro Vibe Aero, er zijn ook goedkopere.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend