Geen idee. Misschien is de nieuwe sponsor voor de dames.
Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is het al bevestigd dan?
Jef Bezos, de eigenaar van Amazon was/is in 2023 ongeveer 150 miljard dollar waard.
Die 15 miljoen is voor hem gewoon een teken van goodwill.
In het voetbal krijgt hij daar, met een beetje overdrijving, enkel een reclamebord naast het veld voor.
Jeffrey P. Bezos https://g.co/kgs/RCgtTo
Jef Bezos, de eigenaar van Amazon was/is in 2023 ongeveer 150 miljard dollar waard.
Die 15 miljoen is voor hem gewoon een teken van goodwill.
In het voetbal krijgt hij daar, met een beetje overdrijving, enkel een reclamebord naast het veld voor.
Jeffrey P. Bezos https://g.co/kgs/RCgtTo
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nouja, nog niet vanuit de meer gedegen nieuws sites hoor!
Wielerflits is leuk voor geruchten en aannames maar journalistiek zou ik ze niet echt discreet noemen!!
Wielerflits is leuk voor geruchten en aannames maar journalistiek zou ik ze niet echt discreet noemen!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik ga ervan uit dat Roglic wist dat hij wilde vertrekken. Daarna op de avond van de stalorders van TJV voorafgaand aan de knechtende kopmannenetappe heeft hij braaf toegehoord, dat hij definitief niet zijn eigen kans zou mogen gaan voor zijn vierde eindoverwinning in de Vuelta. En gevraagd: "what's in it for me?" Het antwoord: een aantrekkelijke afkoopregeling op zijn doorlopende contract.
Maar ook in dat scenario blijven huzarenstukje en hulde overeind.
Raymond Kerckhofs niet discreet ?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Patlev zal de eerste zijn die ik zou lozen. Onprofessioneel ten top.
Less is bore
Volgens Patlev is de komst van Amazon een gamechanger. Fusie zou daardoor wel eens afgeblazen kunnen worden.
Als de fusie door zou gaan, zou hij toch niet een dag of wat van te voren naar de pers treden. Daar lijkt me zelfs wel iets over opgenomen in de intentieovereeenkst waarvan sprake was. Kan eigenlijk niet anders dat Amazon op t Vismapad is gekomen en daardoor Soudalroute minder interessant is geworden. PL probeert via pers nog iets te redden en alvast n uitleg klaar te hebben…
Maar goed zo zie ik de situatie nu. Zal me benieuwen.