Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap die fascinatie voor RE niet mbt Jumbo. RE en zijn entourage past totaal niet bij het regime van Jumbo, dat gaat imho aan alle kanten botsen.
Als dat lijstje met salarissen klopt dan zouden er wel een paar renners serieus pissed mogen zijn. Alaphilippe veel te hoog voor wat hij laat zien de laatste 2 jaar, Roglic veel te laag en hoop voor Vingegaard dat er wel de nodige bonussen aan vast zitten.
Als dat lijstje met salarissen klopt dan zouden er wel een paar renners serieus pissed mogen zijn. Alaphilippe veel te hoog voor wat hij laat zien de laatste 2 jaar, Roglic veel te laag en hoop voor Vingegaard dat er wel de nodige bonussen aan vast zitten.
Less is bore
Ik denk dat dit lijstje ook zonder persoonlijke contracten zal zijn (bijvoorbeeld MVDP-Canyon, WVA-Red bull)
Eens dat jumbo en REV niet lijken te matchen. Hij zou wel wat kunnen toevoegen voor de heuvelklassiekers. Voor de grote rondes vooralsnog alleen als knecht
Eens dat jumbo en REV niet lijken te matchen. Hij zou wel wat kunnen toevoegen voor de heuvelklassiekers. Voor de grote rondes vooralsnog alleen als knecht
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien krijgt Jumbo het wel voor elkaar om die slechte dagen eruit te krijgen. Op zich is dat sportief gezien wel een interessante case.
Tot op heden is het vooral absolute top in eendaagse wedstrijden en korte etappekoersen, in de grote rondes toch net niet.
Tot op heden is het vooral absolute top in eendaagse wedstrijden en korte etappekoersen, in de grote rondes toch net niet.
Less is bore
-
- Forum-lid
Girmay €1 miljoen en Roglic €2 miljoen hoe dan? Roglic wordt in verhouding behoorlijk onderbetaald.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Te weinig volgers op social mediaEl Pistolero schreef: ↑03 okt 2023 12:06 Girmay €1 miljoen en Roglic €2 miljoen hoe dan? Roglic wordt in verhouding behoorlijk onderbetaald.
-
- Forum-lid HC
Ik weet niet wat een Vingegard en Pogi verdienen. Die eerste volgens mij ook niet extreem veel
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik denk dat we de impact van Girmay op het Afrikaanse wielrennen niet mogen onderschatten.raven14 schreef: ↑03 okt 2023 12:08Te weinig volgers op social mediaEl Pistolero schreef: ↑03 okt 2023 12:06 Girmay €1 miljoen en Roglic €2 miljoen hoe dan? Roglic wordt in verhouding behoorlijk onderbetaald.
Puur sportief is zijn loon in verhouding tot de anderen in het lijstje minstens aan de hoge kant te noemen, of worden de anderen onderbetaald?
Het loon van Pidcock springt er imo ook uit.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik denk dat mevrouw Thomas haar uitgavepatroon per 1-1-2024 drastisch zal moeten wijzigenLcsmet schreef: ↑03 okt 2023 11:32Volgens de Gazetta en het Franse Total Velo zijn dit de jaarsalarissen van enkele wereldtoppers, onder wie Van der Poel, Pogacar, Van Aert en Evenepoel.
Geraint Thomas (GBR) – 3,5 miljoen euro, contract tot en met 2023
Bron: https://wielerrevue.nl/artikel/576006/d ... ielrennen/
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
-