Vraag me af of dat in het budget van wanty zou passen en wat de merchandise inkomsten zijnLcsmet schreef: ↑03 okt 2023 13:31Ik denk dat we de impact van Girmay op het Afrikaanse wielrennen niet mogen onderschatten.raven14 schreef: ↑03 okt 2023 12:08Te weinig volgers op social mediaEl Pistolero schreef: ↑03 okt 2023 12:06 Girmay €1 miljoen en Roglic €2 miljoen hoe dan? Roglic wordt in verhouding behoorlijk onderbetaald.
Puur sportief is zijn loon in verhouding tot de anderen in het lijstje minstens aan de hoge kant te noemen, of worden de anderen onderbetaald?
Het loon van Pidcock springt er imo ook uit.
Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16464
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ik denk dat het salaris van Roglic wel de, voor hem althans, goede kant uitgaat.daniel1975 schreef: ↑03 okt 2023 11:48
Als dat lijstje met salarissen klopt dan zouden er wel een paar renners serieus pissed mogen zijn. ..........Roglic veel te laag ..........
https://www.gazzetta.it/Ciclismo/02-10- ... rosa.shtmlC’è la Bora-Hansgrohe nel futuro di Primoz Roglic
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik vraag me af hoe accuraat die cijfers zijn. Ik heb al heel andere cijfers zien passeren. (het cijfer over Pogi is ook verouderd)Lcsmet schreef: ↑03 okt 2023 11:32Volgens de Gazetta en het Franse Total Velo zijn dit de jaarsalarissen van enkele wereldtoppers, onder wie Van der Poel, Pogacar, Van Aert en Evenepoel.
Tadej Pogacar (SLV) – 6 miljoen euro, contract tot en met 2027
Tom Pidcock (GBR) – 4 miljoen euro, contract tot en met 2027
Geraint Thomas (GBR) – 3,5 miljoen euro, contract tot en met 2023
Jonas Vingegaard (DEN) – 2,5 miljoen euro, contract tot en met 2027
Julian Alaphilippe (FRA) – 2,3 miljoen euro, contract tot en met 2024
Wout van Aert (BEL) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2026
Mathieu van der Poel (NED) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2025
Remco Evenepoel (BEL) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2026
Primoz Roglic (SLV) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2025
Thibaut Pinot (FRA) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2023
Romain Bardet (FRA) – 2 miljoen euro, contract tot en met 2024
Biniam Girmay (ERI) – 1 miljoen euro, contract tot en met 2026
Bron: https://wielerrevue.nl/artikel/576006/d ... ielrennen/
Van Remco is bijvoorbeeld bekend dat hij vorig jaar inderdaad 2 miljoen verdiende, plus 2 miljoen bonussen voor zijn prestaties. (een strategie die Lefevre wel meer toepaste)
Tja misschien is er wel een verband tussen zijn loon en de manier waarop hij koerst.El Pistolero schreef: ↑03 okt 2023 12:06 Girmay €1 miljoen en Roglic €2 miljoen hoe dan? Roglic wordt in verhouding behoorlijk onderbetaald.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39975
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Kan zijn, maar palmares waar weinig een punt aan kunnen zuigen.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Lcsmet schreef: ↑03 okt 2023 17:24Ik denk dat het salaris van Roglic wel de, voor hem althans, goede kant uitgaat.daniel1975 schreef: ↑03 okt 2023 11:48
Als dat lijstje met salarissen klopt dan zouden er wel een paar renners serieus pissed mogen zijn. ..........Roglic veel te laag ..........https://www.gazzetta.it/Ciclismo/02-10- ... rosa.shtmlC’è la Bora-Hansgrohe nel futuro di Primoz Roglic
Dus La Gazzetta plaatst hem al bij Bora! Eerlijk gezegd denk ik dat hij daar beter tot zijn recht zal komen dan bij Ineos
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39975
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
https://www.cyclingnews.com/news/visma- ... oes-ahead/
Volgens mij wordt het tijd dat ze eens een ei leggen. Voor personeel is dit toch ook vreselijk vervelend om zoveel geroddel te horen. Die weten het ook niet meer.
Volgens mij wordt het tijd dat ze eens een ei leggen. Voor personeel is dit toch ook vreselijk vervelend om zoveel geroddel te horen. Die weten het ook niet meer.
Less is bore
https://x.com/faustocoppi60/status/1709 ... nVi4vkHCww
Waarschijnlijk zal van wilder mee gaan met remco, dit klinkt in ieder geval niet als iemand die van plan is bij jumbo te gaan rijden
Waarschijnlijk zal van wilder mee gaan met remco, dit klinkt in ieder geval niet als iemand die van plan is bij jumbo te gaan rijden
Dat is dan het ontroerende moment waarop Patlev en Daniel 1975 het eens zijn. Amen.daniel1975 schreef: ↑03 okt 2023 18:02 https://www.cyclingnews.com/news/visma- ... oes-ahead/
Volgens mij wordt het tijd dat ze eens een ei leggen. Voor personeel is dit toch ook vreselijk vervelend om zoveel geroddel te horen. Die weten het ook niet meer.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16464
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
En zo blijft er plaats voor Evenepoel bij Ineos.Enzzo schreef: ↑03 okt 2023 17:54Lcsmet schreef: ↑03 okt 2023 17:24Ik denk dat het salaris van Roglic wel de, voor hem althans, goede kant uitgaat.daniel1975 schreef: ↑03 okt 2023 11:48
Als dat lijstje met salarissen klopt dan zouden er wel een paar renners serieus pissed mogen zijn. ..........Roglic veel te laag ..........https://www.gazzetta.it/Ciclismo/02-10- ... rosa.shtmlC’è la Bora-Hansgrohe nel futuro di Primoz Roglic
Dus La Gazzetta plaatst hem al bij Bora! Eerlijk gezegd denk ik dat hij daar beter tot zijn recht zal komen dan bij Ineos
Kan Mas bij Movistar ook kopman blijven.
Het wordt een mooi seizoen 2024.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ratje heeft ook weer wat in het riool gevonden…
https://www.wielerflits.nl/nieuws/wout- ... -lampaert/
https://www.wielerflits.nl/nieuws/wout- ... -lampaert/