Wielerseizoen 2023
Morgen de ronde van lombardije, mijn lievelingsklassieker! Deze keer met alle toppers samen ( vinnie reken ik daar voor deze koers niet bij). Roglic, Poggie en Remco en nog een aantal kanshebbers maar wie trekt het laken naar zich toe?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Alleen Ridley wordt toch vervangen?
Ik heb (nog) niets gehoord dat shimano en/of KMC vervangen gaan worden.
En dat zijn toch de onderdelen die het lieten afweten de laatste twee wedstrijden.
Ik heb juist het parcours bekeken en je theorie zou kunnen kloppen. Na de voorlaatste helling is het bergaf tot voor de laatste helling van een 3 kms ( waarvan 2 a 7%) en dan een paar kms bergaf tot de 2 kms vlak voor de finish. Misschien kan Remco daar nog profiteren van een zekere rivaliteit tussen roglic en pogacar?
Ik heb wel de indruk dat roglic in superforme is? Pogacar iets minder of zet hij alles op de RVL en zijn de wedstrijden van de laatste week de ultieme voorbereing geweest?
Remco is het grote vraagteken maar is toch altijd op de afspraak in die wedstrijden.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 06 okt 2023 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Misschien een domme vraag, maar waarom doet Van Aert niet mee? Lijkt mij toch ook wel een wedstrijd die hem zou liggen, of is hij te zwaar tov de andere favorieten?
Roglic laten ze beiden nooit rijden, als pogacar of remco proberen wegrijden denk ik dat roglic het mag oplossen.
-
- Forum-lid HC
Ja en degene die niet goed genoeg is gaat niets doen en vertrouwd op z,n sprint.
Dat is dan ook wel weer leuk
Dat is dan ook wel weer leuk
WK Gravel.ColumsbusMJ schreef: ↑06 okt 2023 10:10 Misschien een domme vraag, maar waarom doet Van Aert niet mee? Lijkt mij toch ook wel een wedstrijd die hem zou liggen, of is hij te zwaar tov de andere favorieten?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.