Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

pronghorn atb

iridium
Forum-lid

iridium 20 jan 2010 10:25

in het profiel van martian239 staat dat hij Marvin Besselink heet.

Hieronder een stukje van tweewieler.nl, 23-10-2009

LOBITH - De Nederlandse fietshandel is een grossier rijker: Boneshaker. Vooralsnog klein van stuk, maar groot in ambities. Gangmakers zijn Bas Korver en Marvin Besselink, die over ruime ervaring in de fietsbranche beschikken.

Dan komt er een lang hoe goed zijn wij verhaal, en daarbij vermelden ze expliciet dat ze alleen via de vakhandel leveren. (valt marktplaats daar ook onder???)

en onderaan staat;

De merken van Boneshaker:

Pronghorn Racing
Circle Cycles
Evoc Sports
New Ultimate
Effetto Mariposa
Zwoelfender
Innotech
Niro Glide en Super Glide

Wat een toeval, Pronghorn staat daar ook bij

Oftewel Martian239 is Marvin Besselink van Boneshaker, die een frame heeft gevonden op marktplaats wat gewoon bij hem in de schuur staat. En zegt hier doodleuk "ik heb er 1 gevonden die je zelf kan af monteren"

Misschien willen ze wel dezelfde korting geven op New Ultimate, dat zou leuk zijn

Zoals ze aangeven op tweewieler.nl staan ze beide (Bas Korver en Marvin Besselink) voor goede service, eerlijk zakendoen en het nakomen van door ons gemaakte afspraken.
Maar leveren dus wel direct aan de consument terwijl ze aangeven alleen aan de vakhandel te leveren. En proberen hier ook nog hun frame's te verkopen.

Jammer, jammer en nog eens jammer

baron062
Forum-lid

baron062 20 jan 2010 11:11

En, meneer van Eck,

is dit een reden om een account aan te maken? Alleen maar om wat startups te bekritiseren? Wat is uw belang hierbij?

iridium
Forum-lid

iridium 20 jan 2010 11:34

Jullie reageren hier enorm fel op spam wat terecht is, het forum is hier niet voor bedoeld.

Maar dan moet het wel spam zijn, en niet wat bij Marcel is gebeurt.

Mijn eigen belang is 0 in deze, en ja ik heb hiervoor een account aangemaakt.
ben meer een lezer dan een schrijver, maar gezien het verloop van dit draadje wilde ik toch reageren.

Dries,
Rij je nog steeds op je liteville?

baron062
Forum-lid

baron062 20 jan 2010 11:53

Mooi he, namen googlen. Ik rij inderdaad nog steeds op de Liteville!

Je kan het zien als spam, en als een grote partij dit zou doen zou ik dit erg afkeuren. Ik heb alleen het idee dat Boneshaker een echte startup is, die nog richting aan het bepalen zijn met betrekking tot hun marketing. Dit is dan een van de uitwassen.... Ik vergeef ze de fouten graag, zeker gezien de exoten die ze toevoegen aan de markt.

iridium
Forum-lid

iridium 20 jan 2010 11:59

Heb net een pb van ze gehad, waar ze aangeven dat ze niet tot een overeenkomst zijn gekomen met Pronghorn.

Nu begrijp ik het ook wel.

De korting is jammer genoeg niet van toepassing op New Ultimate producten.

baron062
Forum-lid

baron062 20 jan 2010 12:06

He, dat is jammer.

Ze waren er al zo actief mee, dat ik ervan uitging dat het allemaal wel rond was. Wellicht ook wat startup perikelen......

ik heb bij Boneshaker trouwens een TheHive Fifteen.G crankstel in bestelling staan, dan wel via de vakhandel....

Plaats reactie