Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 06 okt 2023 12:07

lugosi schreef: 05 okt 2023 17:03 Ja, bron is: lees eens een betalend artikel van een andere krant. (of de gratis afgeleide stukjes van wielerjournalistiek op internet als je het gratis wil)

Dat je inhoudelijk niet kan reageren op mijn visie op Vandeweghe snap ik; er valt gewoon niet veel positief over te zeggen.
Waarom .... etc.
Goh, hier kan ik wat mee. Wel knap dat je zelfs een visie hebt weten te ontwikkelen over ... jawel, een journalist. Zullen we ons verder concentreren op de feiten?

Feit is namelijk dat Evenepoel heeft gereageerd op de hele heisa en dat hij zich weer niet van z'n meest empathische kant heeft getoond, door geheel niet stil te staan bij het o zo geplaagde begrip bestaanszekerheid. “Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee.” Bestaanszekerheid is iets wat voor hem een hele verre van zijn bed show betreft, maar wat voor heel veel medewerkers van SQS menig slapeloze nacht zal hebben gezorgd en nog zal zorgen.

Voor de smeuïge details (gratis en dus voor iedereen toegankelijk) : https://www.wielerflits.nl/nieuws/remco ... -iedereen/

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 1368
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 06 okt 2023 12:21

Klein_Verzet schreef: 06 okt 2023 12:07
lugosi schreef: 05 okt 2023 17:03 Ja, bron is: lees eens een betalend artikel van een andere krant. (of de gratis afgeleide stukjes van wielerjournalistiek op internet als je het gratis wil)

Dat je inhoudelijk niet kan reageren op mijn visie op Vandeweghe snap ik; er valt gewoon niet veel positief over te zeggen.
Waarom .... etc.
Goh, hier kan ik wat mee. Wel knap dat je zelfs een visie hebt weten te ontwikkelen over ... jawel, een journalist. Zullen we ons verder concentreren op de feiten?

Feit is namelijk dat Evenepoel heeft gereageerd op de hele heisa en dat hij zich weer niet van z'n meest empathische kant heeft getoond, door geheel niet stil te staan bij het o zo geplaagde begrip bestaanszekerheid. “Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee.” Bestaanszekerheid is iets wat voor hem een hele verre van zijn bed show betreft, maar wat voor heel veel medewerkers van SQS menig slapeloze nacht zal hebben gezorgd en nog zal zorgen.

Voor de smeuïge details (gratis en dus voor iedereen toegankelijk) : https://www.wielerflits.nl/nieuws/remco ... -iedereen/
Wat een arrogantie en afwezigheid van inlevingsvermogen toont hij dan. Hij is pas 23 zullen we maar denken.

Pelep
Forum-lid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 08 okt 2013 21:05

Pelep 06 okt 2023 14:20


Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 06 okt 2023 14:57

Wat verassend. :mrgreen: :lol: :twisted:

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16738
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 06 okt 2023 14:58

Dat is ook te verwachten naarmate steeds meer renners van QS die een koers kunnen winnen verder uit beeld raken (en Amazon in beeld komt?)
Campagnolo Ultra Dork

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4999
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 06 okt 2023 14:59

Dus toen Amazon in beeld kwam was Soudal niet meer nodig... is dat de samenvatting? Komt Specialized nog aan boord?

Prima zo, geen problemen met integratie ploegen en staf.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8687
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 06 okt 2023 15:03

Gelukkig!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

1094
Forum-lid
Berichten: 2021
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59

1094 06 okt 2023 15:14

Mooi dat het niet door gaat. nu ben ik vooral benieuwd naar alles wat zich afgelopen dagen achter de schermen heeft afgespeeld.

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1493
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 06 okt 2023 15:51

Klein_Verzet schreef: 06 okt 2023 12:07
lugosi schreef: 05 okt 2023 17:03 Ja, bron is: lees eens een betalend artikel van een andere krant. (of de gratis afgeleide stukjes van wielerjournalistiek op internet als je het gratis wil)

Dat je inhoudelijk niet kan reageren op mijn visie op Vandeweghe snap ik; er valt gewoon niet veel positief over te zeggen.
Waarom .... etc.
Goh, hier kan ik wat mee. Wel knap dat je zelfs een visie hebt weten te ontwikkelen over ... jawel, een journalist. Zullen we ons verder concentreren op de feiten?

Feit is namelijk dat Evenepoel heeft gereageerd op de hele heisa en dat hij zich weer niet van z'n meest empathische kant heeft getoond, door geheel niet stil te staan bij het o zo geplaagde begrip bestaanszekerheid. “Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee.” Bestaanszekerheid is iets wat voor hem een hele verre van zijn bed show betreft, maar wat voor heel veel medewerkers van SQS menig slapeloze nacht zal hebben gezorgd en nog zal zorgen.

Voor de smeuïge details (gratis en dus voor iedereen toegankelijk) : https://www.wielerflits.nl/nieuws/remco ... -iedereen/
Kan je dat misschien wat minder uit perspectief trekken? Ik lees dat artikel en dan zie ik:
“Er heerst een wat rare, beetje warrige sfeer. Sommige mensen gaan daar anders mee om dan anderen”, ziet hij. “Ik weet wat het is om onder druk te moeten presteren. Maar andere jongens hebben die druk nog niet gevoeld, zij hebben er meer moeite mee.”

en dan wat verder:
“Kijk, het is zo dat je tot en met 31 december overal kan en mag tekenen”, weet Evenepoel. “Er is dus geen haast bij. De winter is nog lang. Maar anderzijds ook niet, hé. Iedereen wil wel zo snel mogelijk zicht op wat er met Soudal Quick-Step gaat gebeuren. Het is bijna vakantie, in die zin zijn de sluimerende vraagtekens absoluut niet fijn.”

OK, nog altijd niet mega empathisch maar toch al heel anders dan wanneer je enkel die ene zin eruit pikt.

Nog een toevoeging:
eigenlijk lijkt het dan wel dat TJV er als verliezer uitkomt. 1 van de grote klassementsrenners weg, niemand in de plaats gekregen?

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3532
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 06 okt 2023 15:59

+ ook Marc Lamberts weg
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39520
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 okt 2023 16:04

Roglic was sowiso gegaan denk ik. Is ook gezondere situatie zo.
Less is bore

marsman
Forum-lid
Berichten: 2547
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 06 okt 2023 16:05

Megafusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step van de baan https://www.nu.nl/wielrennen/6284218/me ... -baan.html

Ik lees hier dat Bakala er nog 2025 is. Maar er staat niet of dat ook betekent dat hij geld blijft inbrengen. Ik denk dat de scoop van Wielerflits misschien wel groter werd gebracht dan dat deze samenvoeging ooit is geweest.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Plaats reactie