Na een crash deed de Dura Ace 9150 achter derailleur niet meer wat hij moest doen. Ik heb de crash recover uitgevoerd waarbij de derailleur alle standen afgaat en zich zelf reset. Enkel zodra hij dat hij dat gedaan heeft en op het grootste kransje staat wil hij alleen nog maar naar beneden shiften, ook als ik de up-shift lever gebruik.
Dus wat ik ook doe en welk knopje ik ook gebruik hij shift enkel naar beneden. Heb crash reset meerdere keren uitgevoerd en dan schakelt hij uit zich zelfwel omhoog. Iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen om het weer werkend te krijgen
DI2 probleem
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Krijg het niet voor elkaar om op wat voor manier dan ook te connecten met het systeem. E-tube herkent het systeem niet.
Kan dus niet via de app de configuratie veranderen. Ook de batterij er voor een paar minuten af halen geeft geen verandering.
Mocht iemand nog een idee hebben....graag.
Kan dus niet via de app de configuratie veranderen. Ook de batterij er voor een paar minuten af halen geeft geen verandering.
Je enige oplossing is stuk voor stuk onderdelen vervangen om te kijken waar het probleem zit.
Als je een keer langs Bleiswijk fietst wil ik ook nog wel even kijkenDannyvanDam schreef: ↑09 okt 2023 17:59 Krijg het niet voor elkaar om op wat voor manier dan ook te connecten met het systeem. E-tube herkent het systeem niet.