Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid HC
Vaak nog goedkoper ook, voorraad aanleggen als het goedkoop is net alsmet wc papier
Ja vind da moeilijk, weet niet zo goed wat nu het verschil voor je lichaam is.BertL schreef: ↑06 okt 2023 20:04Iets uitproberen en dat dan een tijdje volhouden. En dan eventueel iets anders uitproberen, tenzij je het ei van Columbus gevonden hebt.Gerwin89 schreef: ↑06 okt 2023 16:42 Ik heb 2 jaar geleden een bikefit laten doen en 2 jaar en 15.000 km zonder pijntjes gefietst. Echter krijg ik nu steeds last aan mijn nek na een uur fietsen, een soort van verkrampte nekspieren.
Zeer vervelend, ga er ook voor naar de fysio.
Het ligt niet aan de afstelling maar wil wel eens wat gaan proberen. Wat is nu beter, 1 cm spacer toevoegen of 1 cm kortere stuurpen?
Of het stuur nu 1cm hoger of 1cm dichterbij komt...
Of is dat gewoon hetzelfde?
Het is geen hogere wiskunde, maar eerder een kwestie van uitproberen. Je denkt dat iets hoger verbetering oplevert voor je lichaam, maar het kan net zo goed zijn dat je dat bereikt met 1cm lager.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Ik zou het eerder in houding en ontspanning zoeken. Gebogen armen, ik zie zo vaak gestrekte armen.
Die cm gaat last van je nek/schouders niet voorkomen.
En even laten kijken of er niet iets vast zit.
Als je bv 40uur achter een bureau zit kan je ook daar naar je houding kijken
Die cm gaat last van je nek/schouders niet voorkomen.
En even laten kijken of er niet iets vast zit.
Als je bv 40uur achter een bureau zit kan je ook daar naar je houding kijken
- borgmonster
- Forum-lid
Heb het idee dat mn stuur een beetje scheeft zit maar mn stuurpen wiel controle lijkt gewoon recht vandaar dat ik me afvroeg of mn stuur een beetje gebogen kon zijn. Ben er wel 1 keer mee gevallen maar kan ook zo maar tussen mn oren zitten
-
- Forum-lid HC
Vouwmeter..... Vet woord Ik denk dat dit in NL de duimstok is?