Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Niet. Daarvoor moet je gaiters hebben, zoals deze
https://www.mantel.com/gripgrab-cyclin ... gLu5_D_BwE
https://www.mantel.com/gripgrab-cyclin ... gLu5_D_BwE
Wat ik in de reviews lees is dat als je broek goed nat is, dat het langzaam ook in je schoenen loopt. Maar ik rij 's winters altijd met spatborden dus echt nat gaat m'n broek niet worden.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
-
- Forum-lid HC
Bij zowel R2 al RCZ is sram echt goed geprijsd nu. 1100 euro voor een red upgrade kit, dan komt er waarschijnlijk heel snel een nieuwe Red maar wat boeit dat.
Ik rijd nog met de eerste Etap, ik merk echt geen verschil met de nieuwe 12sp groepen.
Kunnen we ons eerst weer verbazen over de hoge prijzen en er uiteindelijk weer naar 5 jaar achter komen dat het net zo duur is als 10 jaar terug
Ik rijd nog met de eerste Etap, ik merk echt geen verschil met de nieuwe 12sp groepen.
Kunnen we ons eerst weer verbazen over de hoge prijzen en er uiteindelijk weer naar 5 jaar achter komen dat het net zo duur is als 10 jaar terug
Ikzelf niets (nou ja, een paar binnenbandjes); de missus heeft zichzelf echter het afgelopen weekend getrakteerd op een OPEN WI.DE. gravelbike. Ik moest aardig doorploeteren op mijn MTB om haar bij te houden tijdens een proefritje op de Sallandse Heuvelrug.
Moet ik nu ook een gravelbike?
Moet ik nu ook een gravelbike?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon niet telkens de lift nemen als je met zoonlief gaat fietsen. Word je vanzelf sterker
Less is bore
Een beetje water kan het wel hebben. Die boord is een soort neopreen. Maar bij veel nattigheid loopt het water gewoon de schoen in helaas. Gebruik deze schoenen al jaren. Lekker warm. Maar de overgang van de wreef naar de boord knelt bij mij altijd een beetje. Altijd weer wennen als ik in de winter over ga naar deze schoenen.
Ride bikes, not tanks!
Ik zal er aan denken tijdens onze "jaarafsluiting" komend weekend in Winterberg. Maar ik dat zoveel mogelijk runs maken het toch gaat winnen van zoveel mogelijk conditie op doen eigenlijk (en van downhillen word je ook best moe hoor!).daniel1975 schreef: ↑09 okt 2023 13:52 Gewoon niet telkens de lift nemen als je met zoonlief gaat fietsen. Word je vanzelf sterker
Ik vrees dat er niets anders op zit.. Als iemand nou eens mijn baanfiets overnam, dan kon er weer een fiets bij.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Waar jij woont is wel zo ongeveer de slechtste plek om met een gravelbike te rijden... Maar goed, voor op vakantie/weekenden is ook leuk.
Ja, tenzij je van polders houdt, is de natuur hier niet echt spannend inderdaad. Maar met de good-old-velgrem-Cinelli van de missus is eigenlijk niets mis. En als je dan toch eens wat nieuws wilt, dan liever iets wat ook echt iets toevoegt.
Weekenden/vakanties zou het idee zijn. Sinds ik afgelopen vakantie in een 4x4 over de F-roads in IJsland heb gereden en heel af en toe een fietser tegen kwam, begint het bij mij ook een beetje te kriebelen.
Weekenden/vakanties zou het idee zijn. Sinds ik afgelopen vakantie in een 4x4 over de F-roads in IJsland heb gereden en heel af en toe een fietser tegen kwam, begint het bij mij ook een beetje te kriebelen.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?