Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal wel een Inflite achtige fiets worden denk ik, dus met geïntegreerde stuur/pen combi.
Oja, en een lelijk opbergvakje in het frame.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bijzondere spacertoren voor een prof-fiets.
Kabels wel handiger dan volledig intern.
Kabels wel handiger dan volledig intern.
Less is bore
-
- Forum-lid
Liever een lelijk vakje dan dat belachelijke stuur.daniel1975 schreef: ↑09 okt 2023 18:16 Zal wel een Inflite achtige fiets worden denk ik, dus met geïntegreerde stuur/pen combi.
Michiel
Dat bakje is al een paar keer negatief beoordeeld bij de nieuwe Endurace. Het rammelt al als de fiets stilstaat. Ik vind het design van de nieuwe grail minder mooi dan de oude. Het neigt qua design bijna richting een ultimate waar dikke banden in passen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, die Ultimate vergelijking trok ik ook al direct ja. Mist een eigen smoel.
Less is bore
Oei, die is toch een pak lelijker zo dan op de andere foto's. Ga het toch bij mijn grizl houden dan.
-
- Forum-lid
Lijkt me juist prima, een Ultimate waar dikke banden in passen. Beste van twee werelden.daniel1975 schreef: ↑09 okt 2023 21:23 Haha, die Ultimate vergelijking trok ik ook al direct ja. Mist een eigen smoel.
Michiel
Op deze foto oogt de nieuwe grail wel iets anders, los van het feit dat het duidelijk een andere maat is.
Heb ook enkele foto's gezien waarbij er een combo stuur + stuurpen gemonteerd was, lijkt me wel een voordeel tov de ultimate voor wie geen fan is van de geïntegreerde cockpit.
Heb ook enkele foto's gezien waarbij er een combo stuur + stuurpen gemonteerd was, lijkt me wel een voordeel tov de ultimate voor wie geen fan is van de geïntegreerde cockpit.
Is die andere foto niet gewoon een ultimate? Dat kader is ook veel minder sloping dan op deze laatste foto hier. Ook hoe de achterbrug doorloopt naar de bovenbuis is totaal anders. En het stuur lijkt me ook een gewoon racestuur te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stuur is zelfde toch op beide foto’s. Zie ook kabelgeleiding bij balhoofdstel.
Less is bore
Er staat Grail op de achterbrug, dus ik denk toch dat het een Grail is. Ik denk dat die rood zwarte echt een maatje xxxxxs is. Verder, na een avondje geslapen te hebben, vind ik het toch wel een aardige fiets. Het kan wel eens een manusje van alles worden. Qua look en feel redelijk racy, je kunt er alle kanten mee op qua bandenkeuze en dus ondergronden etc. Ben heel benieuwd naar de prijzen, want de Grail en Grizl waren altijd een pak vriendelijker geprijsd dan de Ultimates bijv. Relatief dan.
Laatst gewijzigd door marsman op 10 okt 2023 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling