Adapters Powerway r13 naven naar ar 135
Waarom, wat is jouw probleem.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Kun je de verkoper niet om die adapters vragen en anders een productcode of adres waar die dingen wel verkrijgbaar zijn?
Niet om het een of ander maar waarom niet meteen geschikt voor snelspanners (QR) gekocht.?
Nu zal je waarschijnlijk de assen moeten vervangen maar dan wel voor 130/100.
Maar volgens mij is de Powerway R13 er niet in een schijfrem versie of ik moet mij vergissen, dus . . . . . ?
Nu zal je waarschijnlijk de assen moeten vervangen maar dan wel voor 130/100.
Maar volgens mij is de Powerway R13 er niet in een schijfrem versie of ik moet mij vergissen, dus . . . . . ?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Bedankt voor je bericht.
Ik denk dat ze de verkeerde wielen gestuurd hebben.
Als ik het zo zie op de site van powerway zijn het ct 31 naven.
Ik heb ze gekocht van iemand die wielen met velgrem had besteld maar hij kreeg wielen met disc remmen.
Maar ik zoek nog steeds een adapter naar qr 135mm
Bedankt voor de link, top.
Wel duur 30 euro voor een paar adapters voor een naaf van 100 euro.
Er zijn merken die er 7 euro voor rekenen.
Maar ja, beter duur dan niet te koop.
Ik heb de naven aangepast.
Het voorwiel heb ik aangepast met een steekasadapter van Muqzi.
Het achterwiel met ARC mountainbiken eindkappen welke ik aan de aandrijfzijden met een
1 mm ring heb opgevuld.
Alles gekocht bij Alie.
Het aanpassen heeft ongeveer 10 euro gekost.
Ik heb nu voor 360 euro een set Carbon 50 mm wielen.
Het voorwiel heb ik aangepast met een steekasadapter van Muqzi.
Het achterwiel met ARC mountainbiken eindkappen welke ik aan de aandrijfzijden met een
1 mm ring heb opgevuld.
Alles gekocht bij Alie.
Het aanpassen heeft ongeveer 10 euro gekost.
Ik heb nu voor 360 euro een set Carbon 50 mm wielen.
Update.
Ik heb nu 5000 km gereden met de wielen.
Het voorwiel gebruik ik niet meer, veel te zijwindgevoelig.
Wellicht is een ligfiets met 700c wielen gevoeliger voor zijwind dan een racefiets.
Het achterwiel is goed gespaakt en blijft kaarsrecht.
De naaf is niet best, de vrijloopt knalt af en toe en de passing van de lagers is veel te ruim.
Ik heb Nieuwe lagers in de naaf gezet en vastgezet met twee componenten epoxylijm.
Nu is de achternaaf al 3000 km spelingvrij.
Ik zou de wielen niet meer kopen.
Ik heb nu 5000 km gereden met de wielen.
Het voorwiel gebruik ik niet meer, veel te zijwindgevoelig.
Wellicht is een ligfiets met 700c wielen gevoeliger voor zijwind dan een racefiets.
Het achterwiel is goed gespaakt en blijft kaarsrecht.
De naaf is niet best, de vrijloopt knalt af en toe en de passing van de lagers is veel te ruim.
Ik heb Nieuwe lagers in de naaf gezet en vastgezet met twee componenten epoxylijm.
Nu is de achternaaf al 3000 km spelingvrij.
Ik zou de wielen niet meer kopen.