Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sow....van een lelijk stuur naar een lelijk design. Canyon heeft het aardig verkloot zeg. En weer die sturen uit 1 stuk, is echt niet handig. Zeker niet als je niet een ander stuur kunt bestellen.
@marsman: veel plezier met je Grizl, ga je veel plezier van hebben. Ik heb mijn Grizl Dried Kelp nu een maand of 2 en vind het een heerlijk fietsje. Komt nog wel een keer een ander stuur op, maar dat is detail. Tip; maak je wielen direct tubeless. Heb je offroad zoveel plezier van, fiets knapt er van op.
@marsman: veel plezier met je Grizl, ga je veel plezier van hebben. Ik heb mijn Grizl Dried Kelp nu een maand of 2 en vind het een heerlijk fietsje. Komt nog wel een keer een ander stuur op, maar dat is detail. Tip; maak je wielen direct tubeless. Heb je offroad zoveel plezier van, fiets knapt er van op.
Less is bore
Yup, ik ga idd de wielen gelijk tubeless maken. Wordt de eerste keer, maar moet vast lukken. Ik zie er idd wel naar uit. Heb je een foto van jouw Grizl?daniel1975 schreef: ↑12 okt 2023 11:49 Sow....van een lelijk stuur naar een lelijk design. Canyon heeft het aardig verkloot zeg. En weer die sturen uit 1 stuk, is echt niet handig. Zeker niet als je niet een ander stuur kunt bestellen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Krijg jij ook
Nu zitten trouwens de normale wielen er weer in, de 303's zitten in de Pina. Dan wordt ie wel een stukje minder lichtvoetig. Ga ik ooit nog wel andere set in zetten.
Nu zitten trouwens de normale wielen er weer in, de 303's zitten in de Pina. Dan wordt ie wel een stukje minder lichtvoetig. Ga ik ooit nog wel andere set in zetten.
Less is bore
Daniël, ik heb het Pro Discover carbon stuur 40 cm versie op mijn gravelbike- erg fijn stuur met mooie sweep. Maar wat een prijs .. ik kocht die van mij toen voor : € 189,-
https://www.futurumshop.nl/pro-plt-disc ... gK1PPD_BwE
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Wat is de maximale bandbreedte van de nieuwe Grail? Vind de designs niet heel tot. En inderdaad zoals een vorige spreker al zei, best zwaar tenzij je veel geld neerlegt.
Michiel
Canyon gaf in de chat 40mm aanfietsvriend schreef: ↑12 okt 2023 16:53 Wat is de maximale bandbreedte van de nieuwe Grail? Vind de designs niet heel tot. En inderdaad zoals een vorige spreker al zei, best zwaar tenzij je veel geld neerlegt.
Op de website staat 42mm :
En er zal nog wel wat veiligheidsmarge zijn.
Hangt natuurlijk altijd van velgen/banden af.On clearance
Op basis van feedback van onze profrenners kwamen we op 40 mm banden als de beste balans tussen goede grip en lage rolweerstand voor een gravel racer. Het frame biedt ruimte voor 42 mm banden en is voorzien op 52/36 voorbladen, zodat racers alles uit de kast kunnen halen.
En er zal nog wel wat veiligheidsmarge zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gekkenwerk, 300,- voor een stuurtje.rene schreef: ↑12 okt 2023 14:47 Daniël, ik heb het Pro Discover carbon stuur 40 cm versie op mijn gravelbike- erg fijn stuur met mooie sweep. Maar wat een prijs .. ik kocht die van mij toen voor : € 189,-
Less is bore