Sensa
-
- Forum-lid
- Contact
@Lcsmet Klopt inderdaad, volledige interne bekabeling is niet mogelijk. Wel veel winst te behalen met hoe het het stuur geleverd werd
Grappig genoeg ben ik een paar weken geleden voor de Pro Vibe Aero en dat rijdt als een zonnetje. Kabels gaan volledig door het stuur en ondanks dat deze een niet geheel natuurlijk bocht moeten maken bij het uitkomen van het stuur, merk ik erg niks van tijdens het rijden. Binnenseizoen gaat beginnen, dus dan al helemaal geen probleem natuurlijk.
Thanks voor de tip, bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt!
Grappig genoeg ben ik een paar weken geleden voor de Pro Vibe Aero en dat rijdt als een zonnetje. Kabels gaan volledig door het stuur en ondanks dat deze een niet geheel natuurlijk bocht moeten maken bij het uitkomen van het stuur, merk ik erg niks van tijdens het rijden. Binnenseizoen gaat beginnen, dus dan al helemaal geen probleem natuurlijk.
Heb je er ook foto's van? Ben wel benieuwd!Tim van Wielerhub schreef: ↑11 okt 2023 18:21 @Lcsmet Klopt inderdaad, volledige interne bekabeling is niet mogelijk. Wel veel winst te behalen met hoe het het stuur geleverd werd
-
- Forum-lid
Mooie fiets! Gefeliciteerd. Welke maat frame heb je? En wat weegt de fiets in deze configuratie?
Hij is zeker mooi, maar ik vind stiekem de mijne in Dark sea (soort donker groen metallic), en dan vooral in de zon, toch mooier
Courir c'est mourir un peu
Ik heb maat 53,SimplySimon schreef: ↑17 okt 2023 13:41 Mooie fiets! Gefeliciteerd. Welke maat frame heb je? En wat weegt de fiets in deze configuratie?
Hij weegt 7,98 kg met pedalen, bidonhouders en hidemybell met wahoo roam erop